Nå har jeg ikke kommet meg så langt ut i den, men den har ikke skuffet til nå
Var redd den skulle være ganske tung å lese, men er ikke så ille
Så bra da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har jeg ikke kommet meg så langt ut i den, men den har ikke skuffet til nå
Var redd den skulle være ganske tung å lese, men er ikke så ille
Kanskje du kan gjøre det i morgen istedenfor?
Haha jeg var litt bobob med hele GoT selv, og plutselig var en hekta. [emoji23][emoji23]
Er da ikke min skyld at du sovnet.Jeg skulle jo være med....
Sikkert. Aner ikke. Våknet. Tatt backup av bildene fra pc som jeg trodde døde for en stund tilbake men kom seg igjen etter en mnd uten bruk. Sikret bildene på en backupdings jeg fant på soverommet. Fint.
Men jeg skulle jo skravle meg opp
Jeg syns ofte det er mer nedtur å gå fra bok til filmSå bra daføler ofte det er nedtur å gå fra filmen til boka. Men har hørt mye bra om de bøkene
![]()
Jeg er vel hjemme rundt 19:30, kanskje jeg kan hjelpe deg litt daKan, tja, nja, får vel det.
Ikke så veldig, er ganske tett
Er da ikke min skyld at du sovnet.
Men på den andre siden, når du gjorde det, så hadde du sikkert godt av det
Jeg er vel hjemme rundt 19:30, kanskje jeg kan hjelpe deg litt da
Vet det og bare 81 innlegg opp til 20. plassSant nok, men jeg er på 30
Sånn apropos bøker og filmer, jeg må bare fortelle en liten historie..
Dengang Ringenes herre gikk på kino, den andre filmen "to tårn" så hadde mannen og jeg vært og sett den på Colosseum kino og var på vei inn på Majorstua t-banestasjon.
Da overhørte vi noen jenter på en 15-16 år snakke om filmen og brått så uttaler hun ene "ate vet dere hva nå har de visst også laget bøker av filmene, hvorfor gjør de det?"
Det kommer nok jeg til å gjøre om ikke så lengeSlett ikke din feil, men irriterende for meg. Jeg hadde sikket godt av det, men jeg sliter jo da med at jeg ikke vil legge meg nå
Vet det og bare 81 innlegg opp til 20. plass
Jeg må nok ta med av noen unger jeg også når jeg kommer hjem, men etter det....Jeg vet ikke når jeg har fått ungene i seng i morgen og hva jeg da skal, avslutning med klassen til mellomste varer vel ikke sånn kjempsent, de er jo førsteklassinger, så det er vel mulig sånn når de er i seng
Det kommer nok jeg til å gjøre om ikke så lenge
Haha ja. Men må lære fort å ikke bli glad i skuespillere gitt. Vet søren aldri hvem som dør gittFort gjort det der![]()
Jeg syns ofte det er mer nedtur å gå fra bok til film![]()
For å si det slik, mannen og jeg holdt på å knekke sammen der vi stodJa, hvorfor skulle noen finne på DET lissom? atte....ehh... ja.