****Mai skravletråden****

Jeg skulle jo være med....
Er da ikke min skyld at du sovnet.
Men på den andre siden, når du gjorde det, så hadde du sikkert godt av det

Sikkert. Aner ikke. Våknet. Tatt backup av bildene fra pc som jeg trodde døde for en stund tilbake men kom seg igjen etter en mnd uten bruk. Sikret bildene på en backupdings jeg fant på soverommet. Fint.

Men jeg skulle jo skravle meg opp

Er du også opptatt resten av mnd?

Er da ikke min skyld at du sovnet.
Men på den andre siden, når du gjorde det, så hadde du sikkert godt av det

Slett ikke din feil, men irriterende for meg. Jeg hadde sikket godt av det, men jeg sliter jo da med at jeg ikke vil legge meg nå

Sånn apropos bøker og filmer, jeg må bare fortelle en liten historie..

Dengang Ringenes herre gikk på kino, den andre filmen "to tårn" så hadde mannen og jeg vært og sett den på Colosseum kino og var på vei inn på Majorstua t-banestasjon.
Da overhørte vi noen jenter på en 15-16 år snakke om filmen og brått så uttaler hun ene "ate vet dere hva nå har de visst også laget bøker av filmene, hvorfor gjør de det?"

Jeg er vel hjemme rundt 19:30, kanskje jeg kan hjelpe deg litt da

Jeg vet ikke når jeg har fått ungene i seng i morgen og hva jeg da skal, avslutning med klassen til mellomste varer vel ikke sånn kjempsent, de er jo førsteklassinger, så det er vel mulig sånn når de er i seng

Sånn apropos bøker og filmer, jeg må bare fortelle en liten historie..

Dengang Ringenes herre gikk på kino, den andre filmen "to tårn" så hadde mannen og jeg vært og sett den på Colosseum kino og var på vei inn på Majorstua t-banestasjon.
Da overhørte vi noen jenter på en 15-16 år snakke om filmen og brått så uttaler hun ene "ate vet dere hva nå har de visst også laget bøker av filmene, hvorfor gjør de det?"

Ja, hvorfor skulle noen finne på DET lissom? atte....ehh... ja.

Vet det og bare 81 innlegg opp til 20. plass

Som jeg selvsagt kan klare men så er et det da at de andre også kan klare det... og da er jeg der fortsatt. Så uforutsignat når det er så tett. En kan vite hva en selv har, men ikke alle de andre

Jeg vet ikke når jeg har fått ungene i seng i morgen og hva jeg da skal, avslutning med klassen til mellomste varer vel ikke sånn kjempsent, de er jo førsteklassinger, så det er vel mulig sånn når de er i seng
Jeg må nok ta med av noen unger jeg også når jeg kommer hjem, men etter det....

Back
Topp