Føler jeg ikke har så mye valg der[emoji23] da blir det en illsint frøken i såfall[emoji23]
Det vil vi ikke ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler jeg ikke har så mye valg der[emoji23] da blir det en illsint frøken i såfall[emoji23]
Tulling!Absolutt. Mannen min vet ikke hva han går glipp av når han ikke vil se Game of thrones altså. Prøver å si at den er råbra! Men neiiiida. Han ser bare dragene og da er det for overdrevent [emoji23]
Trenge ren ny serie å se med mannen, kanskje jeg skal foreslå den
Stranger things var veldig bra. The 100 likte jeg de første sesongene av. Så ble det for kjedelig synes jeg[emoji6]
Men den tok seg opp igjen etterhvertStranger things var veldig bra. The 100 likte jeg de første sesongene av. Så ble det for kjedelig synes jeg[emoji6]
Ja! Elsker serier..
Hun er nå 6 år og 132 cm på sokkelessen så tar jo litt plassHehe nei, da er det litt verre plutselig .Men så sier "de" at man savner fort den tiden og.
Er jo fremdeles litt tempo her inne, så tror det
Jupp. Mtp han liker mission impossible som er kun satt sammen av overdrevent shit så [emoji23][emoji23][emoji23] Han burde takle å like det da men. For all del. Vi ser Vikings sammen da. Og så Sons of anarchy sammen. Gode serier det også [emoji56]Tulling!
Har begynt å lese først boken jeg![]()
Er jo det.Ja, er da det er moro![]()
Absolutt. Mannen min vet ikke hva han går glipp av når han ikke vil se Game of thrones altså. Prøver å si at den er råbra! Men neiiiida. Han ser bare dragene og da er det for overdrevent [emoji23]
Nå har jeg ikke kommet meg så langt ut i den, men den har ikke skuffet til nåEr den bra? Verdt å lese?
Er jo det.
Lenge siden det har vært ordentlig tempo her inne mens jeg har vært her.
Det har vært gøy i kveld
Stakkars RonjaR som alltid skal lese seg opp, hun har en liten jobb å gjøre![]()
Haha jeg var litt bobob med hele GoT selv, og plutselig var en hekta. [emoji23][emoji23]Jeg var akkurat sånn som han da mine søsken begynte å se GOT. Men så fant jeg ut at jeg skulle gi det en sjanse. Og ble helt hekta. Så alle sesongene på veldig kort tid for å rekke den siste som gikk nå i fjor![]()
Jeg fikk sett 1 episode i går. Spent på fortsettelsen[emoji4]
Sovet godt?![]()
Masse lykke til med eksamen, hva skal du ha eksamen i?Vi er på episode 8 etter 3 kvelder, vi er litt hektet [emoji23] måtte vike i kveld pga hodepine og eksamenslesing, men kan glede oss til helgen [emoji38]
Var det ikke det jeg sa jeg skulle gjøre?
Jeg er sta skjønner du
Kanskje du kan gjøre det i morgen istedenfor?Sikkert. Aner ikke. Våknet. Tatt backup av bildene fra pc som jeg trodde døde for en stund tilbake men kom seg igjen etter en mnd uten bruk. Sikret bildene på en backupdings jeg fant på soverommet. Fint.
Men jeg skulle jo skravle meg opp