Er bare ikke sikker på om jeg orker det nå..Moro dagreitt når det er litt liv der inne om man trenger å sanke litt innlegg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er bare ikke sikker på om jeg orker det nå..Moro dagreitt når det er litt liv der inne om man trenger å sanke litt innlegg
![]()
Samboer skal til USA med jobb neste helg så de ukene skal jeg bruke på serier når lille har lagt seg for kveldenDer ligger hele første sesongen ja![]()
Har prøvd, men det fungerte rett og slett ikke....Det var samboer (og jeg og i en viss grad) redd for også. Planen var jo alltid bedside crib eller seng. Men, så er vi nå her, og lille er snart 6 uker. Ammer jo ca hver time, halvannen så for å fungere så gjør vi det slik
.
Sett mye det samme da. Så nylig den du holder på med også jeg når jeg tenker meg om. Sett alt av supernatural. Som er ute her på viaplay da. Er jo lengre i USA.. Irriterende de er så trege her. Stranger things elska jeg veldig. Så den ut på ett par døgn [emoji7][emoji39][emoji23] Ble helt hekta gitt. Grimm, the 100, vampire diaries, true blood. Ja. Mye slikt. Nå er jeg videre på serier jeg ikke har hørt særlig om da [emoji14] Noen er kjekkere enn andre da [emoji14] Men kjekt med noe nytt uansett [emoji111]Foruten mer eller mindre alt av Marvell har jeg også sett Supernatrual, The vampire diary, Strangers things, Altered carbo, the 100, Grimm, Wyana Erpe +++
Ser nå en serie som heter Superstisions
Den har jeg hørt mye bra om..
True Blood, hvordan kunne jeg glemme den, og Game of ThronesSett mye det samme da. Så nylig den du holder på med også jeg når jeg tenker meg om. Sett alt av supernatural. Som er ute her på viaplay da. Er jo lengre i USA.. Irriterende de er så trege her. Stranger things elska jeg veldig. Så den ut på ett par døgn [emoji7][emoji39][emoji23] Ble helt hekta gitt. Grimm, the 100, vampire diaries, true blood. Ja. Mye slikt. Nå er jeg videre på serier jeg ikke har hørt særlig om da [emoji14] Noen er kjekkere enn andre da [emoji14] Men kjekt med noe nytt uansett [emoji111]
Nei, det er ikke for alle. Ikke sikkert det er like naturlig med evt neste barn her..Har prøvd, men det fungerte rett og slett ikke....
(Fungerer nå da, frøkna kommer oppi sengen vår 1-4 netter i uken)
er det mareritt?Godt du prioriterte det![]()
![]()
Trenge ren ny serie å se med mannen, kanskje jeg skal foreslå denHadde aldri hørt om den før forrige uke. Men falt for den, og en sesong var fort gjort![]()
Er bare ikke sikker på om jeg orker det nå..
Samboer skal til USA med jobb neste helg så de ukene skal jeg bruke på serier når lille har lagt seg for kvelden![]()
Nei, tror hun bare vil ha kos...Nei, det er ikke for alle. Ikke sikkert det er like naturlig med evt neste barn her..
Koselig med de små i sengen på en måte da.er det mareritt?
Stranger things og the 100 likte jeg veldig godtså også nylig en som het The Rain som var veldig bra
![]()
Ja! Elsker serier..Kjekt med litt serietid![]()
True Blood, hvordan kunne jeg glemme den, og Game of Thrones
Absolutt. Mannen min vet ikke hva han går glipp av når han ikke vil se Game of thrones altså. Prøver å si at den er råbra! Men neiiiida. Han ser bare dragene og da er det for overdrevent [emoji23]True Blood, hvordan kunne jeg glemme den, og Game of Thrones
Er jo fremdeles litt tempo her inne, så tror detNei bare bli her inne du![]()
Hehe nei, da er det litt verre plutselig .Men så sier "de" at man savner fort den tiden og.Nei, tror hun bare vil ha kos...
Hun er egentlig ikke så liten lenger heller og vil helst ligge på tvers, så ikke bestandig like lett
Det var samboer (og jeg og i en viss grad) redd for også. Planen var jo alltid bedside crib eller seng. Men, så er vi nå her, og lille er snart 6 uker. Ammer jo ca hver time, halvannen så for å fungere så gjør vi det slik
.
Har begynt å lese først boken jegGame of Thrones!!! <3<3 altfor lenge å vente på neste sesong !!