****Mai skravletråden****

Det var samboer (og jeg og i en viss grad) redd for også. Planen var jo alltid bedside crib eller seng. Men, så er vi nå her, og lille er snart 6 uker. Ammer jo ca hver time, halvannen så for å fungere så gjør vi det slik
.
Har prøvd, men det fungerte rett og slett ikke....
(Fungerer nå da, frøkna kommer oppi sengen vår 1-4 netter i uken)

Foruten mer eller mindre alt av Marvell har jeg også sett Supernatrual, The vampire diary, Strangers things, Altered carbo, the 100, Grimm, Wyana Erpe +++
Ser nå en serie som heter Superstisions
Sett mye det samme da. Så nylig den du holder på med også jeg når jeg tenker meg om. Sett alt av supernatural. Som er ute her på viaplay da. Er jo lengre i USA.. Irriterende de er så trege her. Stranger things elska jeg veldig. Så den ut på ett par døgn [emoji7][emoji39][emoji23] Ble helt hekta gitt. Grimm, the 100, vampire diaries, true blood. Ja. Mye slikt. Nå er jeg videre på serier jeg ikke har hørt særlig om da [emoji14] Noen er kjekkere enn andre da [emoji14] Men kjekt med noe nytt uansett [emoji111]

Sett mye det samme da. Så nylig den du holder på med også jeg når jeg tenker meg om. Sett alt av supernatural. Som er ute her på viaplay da. Er jo lengre i USA.. Irriterende de er så trege her. Stranger things elska jeg veldig. Så den ut på ett par døgn [emoji7][emoji39][emoji23] Ble helt hekta gitt. Grimm, the 100, vampire diaries, true blood. Ja. Mye slikt. Nå er jeg videre på serier jeg ikke har hørt særlig om da [emoji14] Noen er kjekkere enn andre da [emoji14] Men kjekt med noe nytt uansett [emoji111]
True Blood, hvordan kunne jeg glemme den, og Game of Thrones

Har prøvd, men det fungerte rett og slett ikke....
(Fungerer nå da, frøkna kommer oppi sengen vår 1-4 netter i uken)
Nei, det er ikke for alle. Ikke sikkert det er like naturlig med evt neste barn her..

Koselig med de små i sengen på en måte da. :happy: er det mareritt?

Det var samboer (og jeg og i en viss grad) redd for også. Planen var jo alltid bedside crib eller seng. Men, så er vi nå her, og lille er snart 6 uker. Ammer jo ca hver time, halvannen så for å fungere så gjør vi det slik
.

Uker?[emoji23][emoji6]

Vi og samsover avogtil. Var veldig redd for å legge meg oppå førstemann. Men nå med nr 3. Tenker jeg ikke tanken en gang[emoji6]

Back
Topp