Nei, men den er tryggere dersom man lader på natten som var problemstillingenLadeplate er jo ikke så fornuftig når jeg vil bruke den mens den lader da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men den er tryggere dersom man lader på natten som var problemstillingenLadeplate er jo ikke så fornuftig når jeg vil bruke den mens den lader da.
Jeg klaret fint å bruke lader mens jeg bruker mobilen i senga. Stikkontakten er langt unna så den er tilkoblet en lang skjøteledning.
Ikke noe for å lade om natta. Men finfin ved legging.
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Hadde vel ikke forundra deg om du hadde det?Woah, leste bare din kommentar og ikke det jeg selv hadde skrevet (og husket det ikke) og tenkte hva F*** sa jeg nå?Trodde jeg hadde vært ufrivillig koffert
![]()
Ikke serier i kveld.Slasher vsr en rimelig kul grøsserserie gitt. Sesong 1 overstått. Sesong 2 here i come.
For de som likte american horror story. I den samme gata [emoji13]
Treeeeenger ikke jeg heller....
Trodde du var ganske sprek
Jeg kan gjøre begge deler [emoji111]Ikke serier i kveld.
I kveld er det skravling![]()
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Hadde vel ikke forundra deg om du hadde det?

Migrene,torden,lyn og varmt og lummert. Baby som ikke sover og vil bæres overalt. Rart jeg er sliten idag ?
Siden jeg ikke er hjemme så har jeg ikke appleTV'n.Jeg kan gjøre begge deler [emoji111]
Listen er oppdatert.
Ikke sikker jeg tør si hvor jeg ligger nå![]()
Mmhm [emoji13][emoji56][emoji23][emoji23][emoji23][emoji317]Min uskyld er hvit som sne skal jeg si deg![]()
Så er det bare og holde seg der....Woah! Du har stått på!![]()
Ah ja. Da er det verre [emoji57]Siden jeg ikke er hjemme så har jeg ikke appleTV'n.
Liker ikke skravle på mobilen siden den har for dårlig stavekontroll og det er jeg avhengig av.
Skal jeg se på serie må jeg bruke PC'n, og der er jo dere
Hvordan lå du ann da?Så er det bare og holde seg der....
Valgets kvaler, kanskje jeg bare skal forlate dereAh ja. Da er det verre [emoji57]
Så er det bare og holde seg der....
Husker jeg helt feil, eller var det først, ops, jeg er gravid og så hjelp det er tvillinger?
Har gått opp fra 30. plass på forrige oppdatering til 16. plass nå...Hvordan lå du ann da?