Da er de to første brettene med pizzaboller i ovnen. Det står et på vent.
Blir nok til i morgen og i kveld og håper på noen i fryseren![]()
Høres deilig ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er de to første brettene med pizzaboller i ovnen. Det står et på vent.
Blir nok til i morgen og i kveld og håper på noen i fryseren![]()
Kunne har oppmuntret hverandre...
Det har jeg ikke, og hadde tenkt å dra ut og løpeDa kan du jo trene på en ergometersykkel og skravle på BV samtidig![]()
Jeg har den muligheten på min, vurderer å kjøpe ny lampe til å ha på nattbordet med ladeplate
Derfor: RemaIkke så enkelt da nei![]()
Tror hun er sprekere enn megHun kan trolig konkurrere mot meg da, men jeg er veldig treig snegle.
Litt smakløse desverre.Høres deilig ut![]()
Føler det nå. Men spørs om jeg mener det samme etter de har meldt sin ankomst [emoji23] Neida, blir veldig moro. Og sikkert innmari travelt [emoji23]
Det er du som har samme som meg. Ikke hunTror hun er sprekere enn meg
Ta det i trusa [emoji56][emoji13]Hmm. Jeg hatet sola som ung. I år liker jeg faktisk at det er sol
Meeeen! Jeg fungerer ikke. Sliten hele tiden, får ikke gått på tur eller noe. Lurer på om jeg skal prøve meg på yoga i kveld da.
Skulle hatt klær for yoga! Har singlett jeg kan bruke, men ingen bukse.
Har en ladeplate på stuen, og lampe med ladeplate på kontoret.Hørtes ikke dumt ut.
Min er for gammel for slikt.
Det gjør ikke jeg. Jeg lader når jeg legger lillemor. Og evt når jeg legger meg (for da har hun gjerne våknet) men napper ut før jeg legger meg til p sove. Sovner jeg fra napper mannen ut når han legger seg. Det har skjedd.
Ladeplate er jo ikke så fornuftig når jeg vil bruke den mens den lader da.Har en ladeplate på stuen, og lampe med ladeplate på kontoret.
Veldig praktisk, men det lader tregere enn med ledning
Jeg klaret fint å bruke lader mens jeg bruker mobilen i senga. Stikkontakten er langt unna så den er tilkoblet en lang skjøteledning.Men jeg ligger på BV når jeg legger lillejenta, så det blir knotete![]()
Tror hun er sprekere enn meg
Jeg har en slik fra Ikea på kontoret.Det visste jeg ikke at var mulig![]()
Trodde du var ganske sprekHvem hun? Meg? For jeg er snegla, ikke du![]()
Ta det i trusa [emoji56][emoji13]
Trodde jeg hadde vært ufrivillig koffert 
Tror vel jeg er den eldste jeg har oppdaget her inne (dessverre)
Lurer nesten på om jeg skal ønske med en slikk oppblåsbar gåstol til min neste bursdag
![]()