~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Migrene,torden,lyn og varmt og lummert. Baby som ikke sover og vil bæres overalt. Rart jeg er sliten idag ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke i det hele tatt, kan ikke pappaen hjelpe litt til med å bære babyen slik at du får slappet litt av eventuelt tatt deg en kald dusj?Migrene,torden,lyn og varmt og lummert. Baby som ikke sover og vil bæres overalt. Rart jeg er sliten idag ?
Sliten av tanken tanken jeg.Migrene,torden,lyn og varmt og lummert. Baby som ikke sover og vil bæres overalt. Rart jeg er sliten idag ?
Lader ved senga er et must
Hvilken type mobil har du, enkelte typer har trådløs ladning og det er ikke så farligDa lader vi om natten, og det liker jeg ikke mtp brannfare![]()
En Garmin Vivosmart HR
Hvilken type mobil har du, enkelte typer har trådløs ladning og det er ikke så farlig
Kunne har oppmuntret hverandre...Awww, synd. Hadde vært gøy om du hadde Fitbit
Ikke at vi to kunne ha konkurrert da, det hadde vært som en snegle konkurrerte mot en hare![]()
Fytti katta for en varme det er i Bergen om dagen [emoji855]
Jeg har den muligheten på min, vurderer å kjøpe ny lampe til å ha på nattbordet med ladeplateSony. Ingen trådløs lading her![]()
Kos deg med det![]()
Japp! Føler du at du er klar for 2 på en gang?
Det gjør ikke jeg. Jeg lader når jeg legger lillemor. Og evt når jeg legger meg (for da har hun gjerne våknet) men napper ut før jeg legger meg til p sove. Sovner jeg fra napper mannen ut når han legger seg. Det har skjedd.Da lader vi om natten, og det liker jeg ikke mtp brannfare![]()
Har vært ganske ille på Østlandet den siste tiden ogsåHelt enig. Jeg renner vekk[emoji31]
Usikkert.
Kommer ganske sent hjem i morgen, og har egentlig planer om å trene på torsdags kveld siden jeg ikke har fått gjort det på lenge på grunn av jobb og migrene
Ikke så lett det når jeg nesten ikke spiser karbohydrater, og må være ekstra forsiktig med det nå siden jeg er inne i en dårlig periode med migrene
Hun kan trolig konkurrere mot meg da, men jeg er veldig treig snegle.Awww, synd. Hadde vært gøy om du hadde Fitbit
Ikke at vi to kunne ha konkurrert da, det hadde vært som en snegle konkurrerte mot en hare![]()
Husker jeg helt feil, eller var det først, ops, jeg er gravid og så hjelp det er tvillinger?Føler det nå. Men spørs om jeg mener det samme etter de har meldt sin ankomst [emoji23] Neida, blir veldig moro. Og sikkert innmari travelt [emoji23]
Hørtes ikke dumt ut.Jeg har den muligheten på min, vurderer å kjøpe ny lampe til å ha på nattbordet med ladeplate