Tett nese

Maisen_88

Flørter med forumet
Novemberlykke 2018
sliter så sykt med tett nese, holder på å bli gal... skjønner ikke om det er allergi, forkjølelse eller bare gravidnese.

Noen som har noen tips?

:rolleyes:

Miwana saltvannsspray. Er med ekstra salt elns, letter litt her iallefall. :)
Ellers bruker noen nesespray. Tror vanlig otrivin er innafor, men er ikke helt sikker. Jeg bruker helst ikke legemidler, så miwana er iallefall helt trygt. :)

Fikk beskjed om at vanlig otrivin var lov, så lenge du bruker det innenfor de normale «reglene» (nå husker jeg ikke hvor lenge av gangen, men ikke for mange dager på rad). Å leve med tett nese og kjøpe en saltvannsspray uten effekt gikk ikke for meg iallfall...

Brukte vanlig otrivin i dosevis sist.. Totalt avhengig.. også saltvannsspray med mentol har litt lettere effekt ..:)

Kjenner følelsen! For meg har redningen vært saltvannsspray morgen og kveld, i tillegg til livostin allergispray!

Jeg ligger beint på rygg i senga, det hjelper her :) er fullt klar over at det er et mareritt for samboeren, da, siden det er den verste snorkestillingen. Stakkars ham.

Brukte Zymelin nesespray nesten hele forrige svangerskap pga. konstant tett nese. Føler den er litt mildere enn Otrivin, uten at jeg vet dette sikkert. Etter fødselen trengte jeg ikke den mer, helt sånn over natta Denne gangen har jeg så langt sluppet tett nese, annet enn ved vanlig forkjølelse

Brukte Zymelin nesespray nesten hele forrige svangerskap pga. konstant tett nese. Føler den er litt mildere enn Otrivin, uten at jeg vet dette sikkert. Etter fødselen trengte jeg ikke den mer, helt sånn over natta Denne gangen har jeg så langt sluppet tett nese, annet enn ved vanlig forkjølelse
Skal sjekke ut denne. ;)

Hvis det kan være allergi så vil muligens øyedråper kunne brukes - drypp øynene og snut deg, da vil væsken spres til nesen via kanaler.

Men sjekk om feks livostin kan brukes først

Back
Topp