❤️ IKM uke 21 ❤️

Ja gjør det[emoji1]

IMG_7809.JPG

Ingen tvil lengre! Jeg er gravid!!![emoji7]

Ikm passert... ingen positive tester og ingen TR.. jaja en av delene må nå i allefall komme.. og regner med at det er TR.. da er det vell bare å smøre seg med tolmodighet å vente....Igjen..

Ikm passert... ingen positive tester og ingen TR.. jaja en av delene må nå i allefall komme.. og regner med at det er TR.. da er det vell bare å smøre seg med tolmodighet å vente....Igjen..
Samme her.. ventar og ventar..
CD 34 i dag. Brukar å ha syklus på 28-31 dagar.

Eg kan håpe på sein EL, men det vart få aksjer etter vi trudde EL var forbi, så det er vel TR eg ventar på uansett...

Lillespøn får sette oss på "usikker" [emoji14]

Samme her.. ventar og ventar..
CD 34 i dag. Brukar å ha syklus på 28-31 dagar.

Eg kan håpe på sein EL, men det vart få aksjer etter vi trudde EL var forbi, så det er vel TR eg ventar på uansett...

Lillespøn får sette oss på "usikker" [emoji14]

Fikk letrozol denne mnd.. og tempingen viser når el. var... sukk.. har ikke hatt antydning til positiv test engang.. en skyggestrek som var grå og ble borte under lys.. håpet er jo ikke ute før TR kommer..
hadde vært for godt til å være sant om det hadde klaffa på pp14 & 1pp med letrozol..

Fikk letrozol denne mnd.. og tempingen viser når el. var... sukk.. har ikke hatt antydning til positiv test engang.. en skyggestrek som var grå og ble borte under lys.. håpet er jo ikke ute før TR kommer..
hadde vært for godt til å være sant om det hadde klaffa på pp14 & 1pp med letrozol..

Håper at du hadde senere el [emoji6] forstår ikke meningen med at så mange må gå gjennom dette lille/store H[emoji35][emoji35] hver eneste måned.. mens noen bare smiler til mannen i døråpninga så har de kul på magen [emoji23]
Urettferdig blir litt feil ord for jeg unner jo alle som ønsker seg barn den lykken..[emoji173]️ og jeg blir oppriktig glad for hver og en som får positiv test.. bare så jævlig skuffet når mine er blenda..

Back
Topp