❤️ IKM uke 21 ❤️

Ånei, hadde skikkeli trua på deg [emoji20] Det er absolutt ikke lett! [emoji24] Klem[emoji173]️

Begynte å ha det litt selv..:( men dette er bare så vanvittig vanskelig å få til tydeligvis. Huff, prøvde å ikke ha forhåpninger men ble skikkelig lei meg nå. Føles som det aldri skal gå! Neste runde må bli vår synes jeg :smiley-angelic001

Begynte å ha det litt selv..:( men dette er bare så vanvittig vanskelig å få til tydeligvis. Huff, prøvde å ikke ha forhåpninger men ble skikkelig lei meg nå. Føles som det aldri skal gå! Neste runde må bli vår synes jeg :smiley-angelic001

Man prøver somregel ikke ha forhåpninger, men så ligger tanken der ett sted; hva om jeg er gravid nå? Det hadde vært sånn lykke det! [emoji173]️ Men nei......
tenker på deg altså, dette har vært en skikkelig tøff dag for meg også, urettferig at noen må «ødelegge» to år av livet på prøving! Det er masse tanker ila en pp... neste runde, det MÅ bli vår runde det! Uansett!

Nei:( 100% sikker? Fader tanta skulle jo holde seg borte!

Er i grunn det gitt, de gangene det har gått galt har jeg jo likevel testa positivt 9-10dpo. Og jeg spotter. Så sikker nok til å drikke rødvin, snuse og deppe litt.. dette MÅ bli siste tr på en stund altså!! Ønsker deg masse lykke til i februar og satser på å suse inn i mars:smiley-angelic001

Er i grunn det gitt, de gangene det har gått galt har jeg jo likevel testa positivt 9-10dpo. Og jeg spotter. Så sikker nok til å drikke rødvin, snuse og deppe litt.. dette MÅ bli siste tr på en stund altså!! Ønsker deg masse lykke til i februar og satser på å suse inn i mars:smiley-angelic001

Kos deg med rødvin og snus[emoji173]️ Så skal jeg tenke masse på dere og krysse alt jeg kan for at neste pp sitter den! Det må den![emoji173]️
Tusen takk! Jeg kommer til å snike litt neste ikmgruppe og se hvordan det går[emoji1]

Mykje finare statistikk her inne enn andre veke-trådar. Mange gravide! [emoji7] [emoji122]

Eg er fortsatt usikker. Ikm i dag, TR har ikkje komt. Men TIDLIG-restene er negative, så har dårlig tru..

Oppgitt her..[emoji20]
CD 32 er snart overstått, IKM-dagen er over, men ingen tegn til tante rød!
Eg brukar å ha murringer, ømme bryst osv (alle gravidsymptom[emoji13]) før mens kjem.
Når eg var gravid med guttungen hadde eg derimot ingen symptom, berre plutselig var mensdagen komt uten mensen. [emoji173]
Kan håpe og tru, men testane på 10ml slår iķkje ut, så tenker det er lite sannsynlig..

Funderer derfor på EL-slimet eg var overraska over, som plutselig kom ei veke etter eg trudde EL var.
I så fall er eg vel typ 8(?) dpo i dag. Og kan forvente meg en syklus på 38+ dagar..

Eg blir sprø av denne ventinga! [emoji31]

20180525_221405.jpg

[emoji30]

Back
Topp