Prøve på en til?

Fikk en gutt først og nå jente. Hun er rolig bortsett fra generell kveldsuro. Broren hadde muligens kolikk, han skrek i hvert fall utrolig mye de to-tre første mnd, så merker forskjell.

Jeg syns det er fantastisk å ha fått disse to barna! Bare kroppen hadde spilt litt mer på lag.....men det blir vel bedre.

Du da?

Så stas med en av hver da[emoji7] Kan tenke meg du merker forskjell hvis du hadde kolikk med førstemann.

Så dumt at kroppen ikke spiller på lag[emoji17] Håper den blir fort bra! Jeg slet (plages fortsatt litt) mye med bekkenet de første to ukene, forferdelig å sitte, gå og stå. Var som at jeg fortsatt var gravid, bare hakke verre. Heldigvis er det bedret seg hos meg.


Jeg syntes det er veldig kjekt- men en travel tilværelse. En prøvelse for eksempel å skulle handle med en i barnevogn og en som skal trille sin egen handlevogn. Kan bli svett av mindre[emoji28] Starten har vært litt trøblete med alle basseluskene storesøster har tatt med seg hjem, men håper vi nå kan holde oss litt mer friske framover
 
Har en gutt født mars 2016, og venter nå en til! Noen av dere har kanskje fått småsøsken allerede? :)
 
Jeg er også i januar 2019-gruppa :) min eldste ble født 28. februar 2016, men hadde termin i mars da.
Så kjekt! Jeg har en gutt født 17 mars 2016. Kjekt at noen andre har storesøsken i samme alder! :)
 
Du tuller!! Jeg snoker på en tråd om fødselopplevelser i Ålesund Sykehus og der ser jeg ditt brukernavn poppe opp! Vi har begge barn født mars 2016, er gravide med termin i januar 2019 og har født/skal føde i Ålesund sykehus?!?
 
Du tuller!! Jeg snoker på en tråd om fødselopplevelser i Ålesund Sykehus og der ser jeg ditt brukernavn poppe opp! Vi har begge barn født mars 2016, er gravide med termin i januar 2019 og har født/skal føde i Ålesund sykehus?!?
Eller 28. Februar ser jeg jo du skrev.. Men uansett!
 
Back
Topp