Flere som sliter med hodepine?

Migrene blir påvirket av svangerskap. Har vært ille første trimester og veldig bra tredje trimester tidligere. Så det satser jeg på denne gangen pgså
Kan nok hende det er migrene. Sleit med det når jeg gikk på p-piller[emoji4] Håper du også blir bedre[emoji177]

Det er jaggu meg ikke mye vår over det været[emoji20] [emoji54] om det ikke er varmen som gir hodepine, Er det fortsatt progesteronet, da?! Synes uansett hva det er som gjør det, at hodepinen kan dra seg til H*******... kjennes ut som migrene rett og slett. Med puls som bygger seg opp og til slutt blir oppkast[emoji22]
Hodepine er veldig vanlig i svangerskap ,det er det ingen tvil om :/ så irriterende... må bare pøse på med væske,sjokolade ,søvn.. mja:/

Hodepine er veldig vanlig i svangerskap ,det er det ingen tvil om :/ så irriterende... må bare pøse på med væske,sjokolade ,søvn.. mja:/
Ja, husker jeg hadde litt med andre gutten også. Jentene har jeg ikke hatt det med, Men der var det kvalme da så[emoji23] Noe må det lissom være. Får bare håpe det blir bedre med tiden[emoji106] [emoji4] Jepp.. drikke mye væske og nok søvn er viktig.

Ja, husker jeg hadde litt med andre gutten også. Jentene har jeg ikke hatt det med, Men der var det kvalme da så[emoji23] Noe må det lissom være. Får bare håpe det blir bedre med tiden[emoji106] [emoji4] Jepp.. drikke mye væske og nok søvn er viktig.
Ja man må altså kjenne att man lever,i uansett situasjon,man slipper fader ikke unna :hilarious:

Ja hvile er veldig viktig. Merker at det kommer med én gang jeg stresser litt. Samme med kvalmen, den kommer som et steinras om jeg stresser eller har veldig mye å gjøre

Jeg har slitt veldig og hodepinen fører til kvalme. Virker som om det er solen i og med at det som oftest har kommet når jeg har vært ute. Har passet på å drikke masse, men det har ikke hjulpet noe særlig.

Hadde hodepine rundt uke 13, et par dager på rad... holdt ikke ut og for å overleve dagen måtte jeg ta meg en Paracet. Legen min sa det var greit så lenge det ikke var ofte!

Back
Topp