Flere som sliter med hodepine?

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Har hatt så innmari hodepine den siste uken[emoji45] [emoji43] Drainer meg helt for energi.

Har hatt mye hodepine i det siste selv, tror det skyldes varmen. Er helt skutt [emoji20]
Det er forferdelig[emoji19] Orker absolutt ingenting.. Utrolig kjipt når først nå den verste kvalmen har gitt seg... vil så gjerne ha god form og mye energi igjen!

Har slitt en del med hodepine slik at jeg til slutt bare har måttet ta paracet. Hatt et par fine uker nå heldigvis. Men stress og varme kan fort utløse det.
Ble anbefalt saltshot.

Samme her.. kastet opp av hodepine igår kveld,å våknet med samme sabla skiten idag.. har vært helt ødelagt.. skeiv i trynet av smerter!

Uff ja. Ikke så ille i dag, men har hver eneste dag i varierende intensitet. I går tok jeg 1 g Paracet og fire timer etterpå var det enda Vondere :sour:

Jeg har også slitt med hodepine de siste ukene. Akkurat nå har jeg halsbetennelse og holder nærmest opp på å harke opp en lunge kjennes det ut som, så da er jo selvfølgelig hodepinen trigget på ny. :(

Samme her. Konstant hodepine som varierer i styrke. Sykt slitsomt.

Samme her.. kastet opp av hodepine igår kveld,å våknet med samme sabla skiten idag.. har vært helt ødelagt.. skeiv i trynet av smerter!
Stakkars, er fader meg dårlig gjort av varmen det her[emoji35] [emoji20] [emoji43]

Uff ja. Ikke så ille i dag, men har hver eneste dag i varierende intensitet. I går tok jeg 1 g Paracet og fire timer etterpå var det enda Vondere :sour:
Er så dritt, for ingenting hjelper virker det som?! Har jeg vært ute, så har jeg vært ute maks en halvtime og hatt på meg både solbriller og solhatt[emoji54] og har prøvd Paracet jeg også.. hjelper ikke!

Jeg har også slitt med hodepine de siste ukene. Akkurat nå har jeg halsbetennelse og holder nærmest opp på å harke opp en lunge kjennes det ut som, så da er jo selvfølgelig hodepinen trigget på ny. :(
Neimen i alle dager, da?[emoji19] Tydeligvis maks uheldig du også. Ønsker deg en riktig god bedring[emoji173]

Da konkluderer jeg med at det er varmen vi rett å slett ikke tåler så godt nå.. Men fader a.. er meldt like fint vær de neste 10 dagene fremover☹

Ja idag er det stiv kuling igjenn , 8-9 grader å sol mellom skyene !!:hilarious: haaater dette været... blir sikkert sommer i juli engang
Det er jaggu meg ikke mye vår over det været[emoji20] [emoji54] om det ikke er varmen som gir hodepine, Er det fortsatt progesteronet, da?! Synes uansett hva det er som gjør det, at hodepinen kan dra seg til H*******... kjennes ut som migrene rett og slett. Med puls som bygger seg opp og til slutt blir oppkast[emoji22]

Migrene blir påvirket av svangerskap. Har vært ille første trimester og veldig bra tredje trimester tidligere. Så det satser jeg på denne gangen pgså

Back
Topp