Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne!Gleder meg til å se hvordan mannen min blir som pappa![]()

Så koseligJeg må si meg enig med de over; å se samboer som pappa blir nok det beste. Det nest beste må være det å kalle meg selv for mammaOg så gleder jeg meg til mine gudforeldre skal bli gudforeldre på min lille baby også, de har betydd og betyr så mye for meg hele livet mitt og det beste som kunne skjedd var at de sa ja til å bli gudforeldre/faddere igjen
![]()

Signerer den!Jeg gleder meg til å se samspillet med storesøsken og med pappaen, mannen min er så flink med barn[emoji173] Og amming og nærheten med den lille[emoji4]
Ja ikke santBlir spennende å se samspillet mellom barna når minsten kommer. Da er liksom flokken komplett![]()

Ja, helt enig! Spennende og skummeltGleder meg til den dagen vi kommer hjem fra sykehuset med en liten babyDa begynner det nye livet
spennende og veldig skummelt
![]()

Samme herGleder meg enormt til å se hvordan storebroren (som ikke er så stor) kommer til å være med babyen. Håper de får et kjempefint søskenforhold!
Gleder meg enormt til å se hvordan storebroren (som ikke er så stor) kommer til å være med babyen. Håper de får et kjempefint søskenforhold!
Ja virkeligGleder meg til å se hvordan storebror håndterer den lille, han er 12 og super omsorgsfullOgså gleder jeg meg veldig til å få den lille opp på brystet for første gang. Det er no magisk med akkurat det
![]()