Hva gleder du deg til?

Kinez86

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Hva blir det beste med at den lille mageboeren melder sin ankomst i november?:Heartred Jeg gleder meg til samspillet mellom den nye og kommende storesøster når det kommer etterhvert:) og tror det blir en veldig koselig jul i år!

Jeg må si meg enig med de over; å se samboer som pappa blir nok det beste. Det nest beste må være det å kalle meg selv for mamma :oops: Og så gleder jeg meg til mine gudforeldre skal bli gudforeldre på min lille baby også, de har betydd og betyr så mye for meg hele livet mitt og det beste som kunne skjedd var at de sa ja til å bli gudforeldre/faddere igjen :Heartred:Heartred

Jeg må si meg enig med de over; å se samboer som pappa blir nok det beste. Det nest beste må være det å kalle meg selv for mamma :oops: Og så gleder jeg meg til mine gudforeldre skal bli gudforeldre på min lille baby også, de har betydd og betyr så mye for meg hele livet mitt og det beste som kunne skjedd var at de sa ja til å bli gudforeldre/faddere igjen :Heartred:Heartred
Så koselig:happy:

Det beste må vel være å bli en familie. Ha eget barn, og ikke lengre "bare" være tante :rolleyes:
Og føde selv, og ikke bare være med på fødsler.

Jeg gleder meg til å se samspillet med storesøsken og med pappaen, mannen min er så flink med barn[emoji173] Og amming og nærheten med den lille[emoji4]

Jeg gleder meg også veldig til å se samboer bli pappa og jeg mamma. Gleder meg til å bli en familie som jeg kommer til å elske mer enn noe annet [emoji173]️

Gleder meg veldig til å bli en familie, og ikke minst se samboer som pappa [emoji7][emoji173]️

Jeg synes det er så innmari fint å være mamma, så jeg gleder meg veldig til å få en til å være mamma til.

Blir spennende å se samspillet mellom barna når minsten kommer. Da er liksom flokken komplett :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Gleder meg til den dagen vi kommer hjem fra sykehuset med en liten baby ☺️ Da begynner det nye livet :Heartpink spennende og veldig skummelt :Heartred

Gleder meg enormt til å se hvordan storebroren (som ikke er så stor) kommer til å være med babyen. Håper de får et kjempefint søskenforhold!

Gleder meg til å se hvordan storebror håndterer den lille, han er 12 og super omsorgsfull❤️ Også gleder jeg meg veldig til å få den lille opp på brystet for første gang. Det er noe magisk med akkurat det ☺️

Back
Topp