Jeg fikk også negativ test 10 dpo og tenkte løpet var kjørt. Ser foreløpig ut som om jeg tok feil
Ja som sagt er det blødningene som gjør at jeg er mest pessimistisk, ikke testen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk også negativ test 10 dpo og tenkte løpet var kjørt. Ser foreløpig ut som om jeg tok feil
Så kjedeligmen masse lykke til i August! Måtte spiren sitte da
![]()
Huff..jeg frykter det samme.. går ikke ann at noe har holdt seg i disse krampene.. hvorfor får du ikke før? :/
[emoji173][emoji173][emoji173] sender deg en klem
13 dpo. Og jeg som har vært så skråsikker på at dette ikke gikk. Har aldri vært så hormonell og nedfor under et forsøk før. Hadde allerede begynt å planlegge nytt forsøk.
Vis vedlegget 259184
Det skjønner jeg men det er vel ikke helt uvanlig med litt småblødninger?Ja som sagt er det blødningene som gjør at jeg er mest pessimistisk, ikke testen.![]()
Det skjønner jeg men det er vel ikke helt uvanlig med litt småblødninger?![]()
Tusen takk. Litt i sjokk og føler meg ikke gravid. Har mistet to ganger siden oktober så klarer ikke helt å glede meg før jeg ser et bankende hjerte på ultralyd men blir veldig glad om dette viser seg å bli en som holder hele vegen.Gratulerer så mye!![]()
Huff ja. Jeg har aldri opplevd å blø i mine svangerskap og hadde fått panikk om det skjedde. Men har forstått at det er nesten mer uvanlig å ikke blø enn å blø. Lykke til! Håper blødningen er helt uskyldigDet er ikke uvanlig neimitt forrige svangerskap småblødde jeg ei uke å litt svangerskaps-måned 5
14 år siden da, men sånt husker man jo litt av
![]()

Tusen takk. Litt i sjokk og føler meg ikke gravid. Har mistet to ganger siden oktober så klarer ikke helt å glede meg før jeg ser et bankende hjerte på ultralyd men blir veldig glad om dette viser seg å bli en som holder hele vegen.

Takk!Masse lykke til[emoji4]

Takk takkMasse lykke til[emoji4]

Det skjønner jeg men det er vel ikke helt uvanlig med litt småblødninger?![]()
Masse lykke til! Krysser fingre at du får mange gode egg!God morgen alle sammen!
I dag har jeg endelig eggeutakk! Håper det bli noe bra egg!![]()
Håper for degNei det er jo ikke det, så jeg må jo leve i uvitenhet noen dager til. Men ettersom jeg pleier å blø slik i en uke før mensen føler jeg det som et godt tegn på at mensen er på vei. Men håpet er ikke ute riktig ennå. Er vel derfor jeg ikke klarer å tenke på noe annet nå.![]()
Gratulerer!!!13 dpo. Og jeg som har vært så skråsikker på at dette ikke gikk. Har aldri vært så hormonell og nedfor under et forsøk før. Hadde allerede begynt å planlegge nytt forsøk.
Vis vedlegget 259184
Håper og krysser alt for at det skal gå bra denne gangen! Akkurat det samme føler jeg![]()

Vi får håper det holder for oss begge denne gangen! Har du meldt inn positivt svar til din klinikk? Jeg har egentlig testdag på torsdag men kjenner jeg meg selv rett får de ikke beskjed før over helgen. Føles så skummelt å skulle si det høytTusen takkGratulerer[emoji4]
Vi får håper det holder for oss begge denne gangen! Har du meldt inn positivt svar til din klinikk? Jeg har egentlig testdag på torsdag men kjenner jeg meg selv rett får de ikke beskjed før over helgen. Føles så skummelt å skulle si det høyt
venter på tlf fra de i løpet av dagen

Tusen takkGratulerer!!!