Svak positiv, 4+1.

Hannesofiemyr

Forelsket i forumet
Er litt usikker på om 4+1 en stemmer, men en svak positiv test var det i dag morges. Mistet i uke 6 21. April.
Tør ikke glede meg fordi jeg mistet sist men håper på at jeg får bli i gruppen her helt til Januar 2019.
Da kommer lille litt over to år etter førstemann :D

Gratulerer så mye [emoji324][emoji173]️

Gratulerer[emoji179]

Gratulerer [emoji173] kjenner til følelsen av å ikke kunne glede seg. Jeg venter til uke 16 med å glede meg hvis jeg endelig skulle få lov å komme så langt [emoji4]

Gratulerer [emoji173] kjenner til følelsen av å ikke kunne glede seg. Jeg venter til uke 16 med å glede meg hvis jeg endelig skulle få lov å komme så langt [emoji4]
Takk.
Ja, mannen kommenterte i dag at jeg ikke hørtes så glad ut når jeg sa jeg var gravid :( Da ble jeg skikkelig lei meg fordi er jo selvfølgelig glad for det, bare klarer ikke glede meg helt enda. Mistet jo tidlig sist, så tør ikke glede meg før jeg er lenger på vei.

Tror ikke han skjønner hvor tungt det var å miste sist. :(

Gratulerer og velkommen! Krysser fingrene for at denne spiren sitter :Heartred

Gratulerer og velkommen!❤️ Mistet selv i starten av april og skjønner godt at du ikke tør å glede deg helt enda, hadde det akkurat likt for noen uker siden! Men det har blitt bedre for hver dag som går og håper det blir likt for deg :) krysser fingrene for at spiren sitter helt til januar!

Back
Topp