Hvile etter innsett?

Googlimoogli

Glad i forumet
Assistert-jentene
Junibarna 2019
Hei!
Ønsker å vite om dere som ble gravid med IVF tok det helt mer ro innsett dagen og dagene etterpå eller satte dere igang med vanlige daglige aktiviteter som jobb og husarbeid?

[emoji5] [emoji4]

Gjorde normale ting men jeg tok det vel litt mer rolig enn ellers, mest fordi jeg følte det litt ubehagelig flere dager etter uttak. Hadde innsett på dag 3. Gravid i uke 16 nå.

Gjorde normale ting. Jobb 8-17. Eneste jeg ikke gjorde var å trene da jeg fikk treneforbud.

Etter innsett ved ferskforsøket hvilte jeg mye, fordi jeg sleit med å gå grunnet massive eggstokker :p Ble gravid men mistet i uke seks. Etter innsettet i fryseforsøket var jeg mer aktiv, gikk tur og sånn, det ble kjemisk.

Tviler på at det var min aktivitet som utgjorde forskjellen :p

Jeg har aldri gått så mye etter et innsett før. Trente vel ikke, men gikk 10- 15 000 skritt hver dag.

Tror ikke det hadde noe påvirkning :-) altså om jeg tok det med ro eller ikke.

Jeg kommer sikkert til å ta det litt mer ro med jobben min som er ganske tungt så jeg vil ikke overdrive. Men gå tur, gjøre noe husarbeid det er normale ting som jeg kommer til å gjøre.

Så bra å høre! Jeg går ca 1 time på tur daglig og jobber på kontor fra 08-1530 mand-fred! Det er bra å ha noe å gjøre for da får tiden fortere også. [emoji4]

Jeg har prøvd både å være full jobb/aktivietet etter innsett og bedrest fra innsett til test! Utgjorde ingen forskjell! Lev som normalt, men ta det litt med ro[emoji5] viktigste er å lytte til egen kropp!

Jeg har prøvd både å være full jobb/aktivietet etter innsett og bedrest fra innsett til test! Utgjorde ingen forskjell! Lev som normalt, men ta det litt med ro[emoji5] viktigste er å lytte til egen kropp!

Takk for svar! Betyr det at du ennå ikke lykkes med IVF? Lykke til med barneønske hvis du ikke har lykkes ennå. [emoji5]

Ble gravid på første forsøk. Hadde innsett på onsdag, og hjemmekontor torsdag og fredag, men levde ellers helt som normalt. Kunne nok fint vært på jobb, men mentalt var det deilig å kunne ta det litt roligere. 16+4 i dag.

Ble gravid da jeg gikk rett tilbake til jobb etter innsettet.

Tok flyet et par timer etter innsett og dro rett på jobb...

Gjorde ikke noe forskjell. Men de første dagene var jeg kjempe oppblåst, så hadde veldig ubehag som gjorde sitt med aktivitetsnivået. Men så fort det gikk over så var jeg i normal aktivitet.

Jeg tok det helt med ro, hadde visst ingenting å si for min del, ble ikke gravid :p neste gang hopper jeg tilbake på jobb for å holde tankene i sjakk under rugetiden.

Takk for svar! Betyr det at du ennå ikke lykkes med IVF? Lykke til med barneønske hvis du ikke har lykkes ennå. [emoji5]

Bare hyggelig, og takk for det! Hadde innsett i februar og er 17 uker på vei nå![emoji173]️ var sykemeldt under stimuleringen og til et par dager etter innsett! Ellers levde jeg som normalt[emoji5]

Bare hyggelig, og takk for det! Hadde innsett i februar og er 17 uker på vei nå![emoji173]️ var sykemeldt under stimuleringen og til et par dager etter innsett! Ellers levde jeg som normalt[emoji5]

Hyggelig å høre [emoji5] Glad på dine vegne!

Back
Topp