Guttenavn?

Lykkeliten7

Glad i forumet
Noen som har lyst til å gi meg litt inspirasjon på guttenavn?
Jeg har egentlig en favoritt, men ettersom mannen ikke er helt enig (ennå!) prøver jeg å finne alternativer... :)
 
Jeg har veldig lite peiling selv! Har ikke sjekket ut engang haha.... men kommer med noen likevel:

Leon
Leander
Lucas
William
Sander
Liam
Noel
 
Synes guttenavn er veldig vanskelig! Men jeg følger med på denne tråden i tilfelle vi får en gutt til[emoji12]

Jacob (som vår sønn heter)[emoji173]️
Victor
Magnus
Håkon
Vegard
Jonah
 
Sebastian
Simen
Erik
Gabriel
Oskar
David
Jonas
Theodor
Nicklas
Nicholas
Joakim
Jens
Petter
Harald
Geir
Gisle
Henning
 
Guttenavn jeg liker, men av forskjellige grunner ikke kan bruke:

Aksel
Sverre
Sigve
Johannes
Lars
Nils
Vetle
Olve
Håkon

Ei venninne kalte sønnen Georg. Først var jeg litt overrasket, men nå elsker jeg det.

Jeg liker mange toppnavn også, men ønsker selv ikke et toppnavn.
 
Jeg liker navn som ikke så mange andre har, pga mitt eget :joyful:

Storm (vet det er vanligere andre steder i landet)
Brage
Levian
Lennox
Emrik
Tord
Ask
Trym
 
Takk for mange gode forslag! :)
Jeg føler jeg har googlet meg ihjel, men kommer liksom ikke noe videre med det.. Derfor håpte jeg at noen satt på et navn jeg ikke har stoppet opp ved eller tenkt på :rolleyes:

Mitt favorittnavn er Matheo, så er det sagt. Men det er slett ikke sikkert at jeg får med mannen på det :wtf:
Han har foreslått Leander, hvilket absolutt er fint! Men sønnen vår gikk sammen med en som heter Elander før, så jeg blander de to.. :hilarious: og det blir jo liksom litt teit da.
Liker veldig godt Storm, men der har vi en i klassen til datteren vår så det blir det ikke.
Mikkel er knallfint - det heter sønnen vår! :Heartblue
Emil og Emrik er også på lista mi, men Emil er jo blitt usannsynlig vanlig de siste åra, og Emrik likte ikke mannen...
Gøy å se at flere av dere nevner mange av de jeg liker også :D
 
Lyder
Selmer
Ludvig
Linus
Othelius
Theodor
Helmer
Levion
Fenris
 
Vi sliter også veldig med å finne guttenavn. Kan ikke skjønne hvorfor det skal være så mye vanskeligere enn jentenavn.
 
Back
Topp