Håpet om vårt regnbuebarn!

Så godt med god oppfølging!
 
Har tidenes drittdag i dag.. begynte dagen med å bråvåkne fra en drøm om alt styret som ble da får eldste sønn kom til.. drømt den flere gangen og det er egentlig bare hele opplevelsen på repeat og jeg kjenner angsten fra den dagen inn i ryggmargen.. og dette første til at resten av dagen gikk i å være veldig nedfor og tenke masse på den lille engelen vår som ingen ga en sjanse.. og frustrasjon og sinne over meg selv at jeg ikke sto mer opp for både meg og han da jeg først var på sykehuset og blodpropp ble sett. Nå vil jeg bare at kvelden skal komme så jeg får lagt meg og forhåpentligvis stå opp til en mye bedre dag i morgen [emoji30]
 
Da er min aller siste finish gjort på jobb dette svangerskapet og jeg skal ikke tilbake før etter fødsel! Det er skummelt det syns jeg og gå hjemme i mange mnd. Når det er så begrenset hva jeg kan gjøre også. Livredd for å legge på meg for mye og kommer til å bli helt kontrollfreak på hva som pakkes i munnen framover. Har ekstremt lett for å legge på meg, og da er nemlig det å ikke kunne gå lengre turer osv ganske avgjørende for meg.. blir noen lange måneder framover nå [emoji28]
 
Får håpe det går greiere enn du frykter
 
I dag har jeg vært hos lege og sett lillebane igjen, aktiv liten akkurat som storebrødrene var i magen [emoji173]️ dro vist nok til legen på grunn av mye riving, nedpress og iling i underlivet og korsryggen og jeg har fått beskjed om ekstrem bekkenløsning.. så nå blir det fysio/kiropraktor i håp om at jeg ikke ender opp i rullestol [emoji1303] typisk min flaks da, med en gutt på 1 1/2 år hjemme som er avhengig av å løftes en del da han ikke går langt om gangen.. men vi skal da vell klare oss med det også, bare lettet at alt er fint med lille og at det bare er min kropp som tuller det til for meg [emoji173]️

magefølelsen min skriker gutt om dagen, og jeg blir lettere sjokkert om det blir jente! Har mistet troen på at vi kan lage jenter hehe [emoji23] like gla uansett hva det blir, men spent på om magefølelsen stemmer nå også [emoji173]️
 
Kjedelig med bekkenløsning. Håper du får tatt det så tidlig at det kan leves med gjennom svangerskapet
 
Ja, jeg håper jeg får bukt med det så jeg kan fungere litt for guttungen og meg selv! [emoji4]
Veldig viktig å prøve/prioritere ihvertfall
 
Denne Helgen har vært laaaang! Pappaen min har hatt 60 årsdag og det har kommet familie jeg ikke viste om en gang. Det har kommet folk fra new York og Frankrike og over hele Norge. Vært en veldig fin feiring og familietreff, men nå er vi sliten. 3 dagers feiring med en god del alkohol i bildet mens man selv går gravid kan bli ganske mye, men veldig takknemlig for at min søster er gravid også og at vi hadde litt ekstra selskap i hverandre!

Nå er jeg 12+2, og det er 4 dager til jeg skal på svangerskapskontroll og ul hos fastelegen og 1 uke til ul på sykehuset. Veldig spent da jeg ikke kjenner så mye til graviditeten lengre for utenom en mage som bare sa poff og nå er det en ordentlig gravidmage på plass.

På mandag etter timen på sykehuset så setter vi oss i bilen og starter på de mange milene mot Tyrkia, det blir godt med ferie men kjenner at denne bekkenløsningen kan bli en utfordring så vi får se hvor langt jeg klarer før jeg eventuelt må hoppe av og ta resten av turen med fly! [emoji87]
 
Da har jeg hatt noen dager her inne jeg ikke har vært så aktiv som jeg har pleid, rett og slett for at usikkerheten og redselen blir så intens når man leser inne på et lite forum i en stor verden.

Jeg har bestemt meg for å prøve å trekke meg litt ut av forumet for en stund da jeg merker på meg selv at det skaper mer anstrengelse enn jeg trenger da jeg har mer enn nok fra før! [emoji1304]

Det vil si at denne dagboken blir avsluttet for nå, men jeg håper jeg får komme inn her å oppdatere dere litt etter vært som jeg har klart å tro på at det går veien for oss også [emoji173]️

Dere får ta godt vare på dere selv de som leser dette og jeg håper spirene klorer seg fast for oss alle slik at vi kan stå sammen til desember veldig aktiv eller mindre aktiv her inne!

Lykke til og jeg ser dere nok snart nok her inne igjen [emoji173]️
 
Ta vare på deg selv
 
Back
Topp