Flere som kjenner babyen?

Lykkeliten7

Glad i forumet
Etter privat UL ble vi forklart hvordan babyen lå, hvor morkaka lå og hvor jeg kunne forvente å kjenne spark. Men ettersom morkaka ligger der den gjør (ved beina), vil det kanskje ta litt tid før jeg kjenner spark utenpå.
Men dette "made all sense in the world", for da ble jeg iallefall helt sikker på at det var spark jeg har kjent akkurat der hvor beina er (innvendig altså) :smug: Da var jeg 13+3. Søndag kveld var jeg 14+0, og da lå jeg på sofaen og telte iallefall 10 små bevegelser inni der. Er så stas!!!! Og veldig fint å ha kontrollen selv på at det er liv, synes jeg. :Heartred
Flere som kjenner?

Etter privat UL ble vi forklart hvordan babyen lå, hvor morkaka lå og hvor jeg kunne forvente å kjenne spark. Men ettersom morkaka ligger der den gjør (ved beina), vil det kanskje ta litt tid før jeg kjenner spark utenpå.
Men dette "made all sense in the world", for da ble jeg iallefall helt sikker på at det var spark jeg har kjent akkurat der hvor beina er (innvendig altså) :smug: Da var jeg 13+3. Søndag kveld var jeg 14+0, og da lå jeg på sofaen og telte iallefall 10 små bevegelser inni der. Er så stas!!!! Og veldig fint å ha kontrollen selv på at det er liv, synes jeg. :Heartred
Flere som kjenner?

Så herlig :)

Jeg lurer på om jeg har kjent noe jeg og. Men ikke så mye som 10 bevegelser på en gang :)

Flere som kjenner?

Ja, jeg har kjent liv daglig siden i uke 11 :-) Veldig svakt de første ukene, selvsagt. For 2 dager siden kjente mannen sparkene mot hånden, og vi så magen bevege seg masse! Så gøy og godt :joyful: Jeg er 15+4 i dag, og 4. gangs :-)

Ikke kjent liv, men på ul 14+0 så gynekologen at morkaken var festet på fremre livmorvegg, så hun sa at det kunne ta litt tid før jeg kjente noe. Veldig misunnelig på dere som kjenner noe allerede, gleder meg veldig til å gjøre det selv [emoji173]

Er ganske sikker på at jeg kjente i går, og har følt at jeg kanskje har kjent noe før. Er 15+4, andregangs. Men tenker alltid «nei, det er sikkert bare luft, ikke babyen». Kjente ikke før nærmere uke 19 sist.

Tror faktisk jeg kjenner noe, men veldig usikker. Er 16+1 og kjenner det som bobler på en måte. Veldig merkelig følelse.. morkaken ligger bak så kan være babyen jeg kjenner, eller lunsjen [emoji38]

Ja, jeg har kjent liv daglig siden i uke 11 :) Veldig svakt de første ukene, selvsagt. For 2 dager siden kjente mannen sparkene mot hånden, og vi så magen bevege seg masse! Så gøy og godt :joyful: Jeg er 15+4 i dag, og 4. gangs :)
Oi, det var tidlig!
Også utenpå allerede, så moro :D

Tror faktisk jeg kjenner noe, men veldig usikker. Er 16+1 og kjenner det som bobler på en måte. Veldig merkelig følelse.. morkaken ligger bak så kan være babyen jeg kjenner, eller lunsjen [emoji38]

Samme her[emoji28] er bare 14+2 men føler det er noe «nytt» jeg kjenner[emoji28] eller lunsjen/middagen

Jeg har kjent så vidt noen ganger, men er vanskelig å vite helt sikkert synes jeg!

Jeg har kjent så vidt noen ganger, men er vanskelig å vite helt sikkert synes jeg!
Ja, det er jo det.. Så er det gjerne sånn at når du endelig blir helt sikker så får du liksom bekreftet at "jamen, det er jo dette jeg har kjent hele tiden!" :D

Back
Topp