Første svangerskapskontroll + UL i forbindelse med duo test.

God morgen :) Kl 04.48 var det slutt på søvnen :wideyed:
Spent på første svangerskapskontroll hos fastlegen. Og spent på å se lillen på UL. Også spent på svar fra blodprøven tatt i forbindelse med duo testen, og krysser fingrene for fine prøver og fin UL :) Litt for mye spenning til at det har vært noe god søvn i natt :confused:

Masse lykke til!! :Heartred
Tenk så deilig det blir å få titte på lille. :Heartred
Gleder oss masse til oppdatering etterpå!!! :Heartred:Heartred

Ferdig hos legen nå.... Litt høyt blodtrykk, men jeg tenker det kanskje kan være stresset i forhold til duotest svar i dag :)

Får også noe høyere blodtrykk under svangerskapet. Og det sammen med stresset i en sånn situasjon tenker jeg kan være ganske avgjørende. :)

Får også noe høyere blodtrykk under svangerskapet. Og det sammen med stresset i en sånn situasjon tenker jeg kan være ganske avgjørende. :)

Ble sykemeldt pga høyt blodtrykk i forrige svangerskap. Tenker jeg vil droppe det denne gang :hilarious:

Da var det gjort. Det var en veldig bedagelig krabat. Hjertet slo fint som det skulle. Lillen var ikke så intr. i å snu seg så legen kunne måle nakkefolden, men det gikk til slutt. Siden lillen var så lite samarbeidsvillig så ble jeg så fokusert på det som skjedde på skjermen at jeg glemte å spørre om kjønn:hilarious: og jeg glemte å be om bilde :hilarious:

Snakker om!! :hilarious:

Alt var veldig fint :D

Da var det gjort. Det var en veldig bedagelig krabat. Hjertet slo fint som det skulle. Lillen var ikke så intr. i å snu seg så legen kunne måle nakkefolden, men det gikk til slutt. Siden lillen var så lite samarbeidsvillig så ble jeg så fokusert på det som skjedde på skjermen at jeg glemte å spørre om kjønn:hilarious: og jeg glemte å be om bilde :hilarious:

Så flott!! :joyful:

Postet visst forrige kommentar samtidig som deg :p

Åååh , jeg sitter her å er kvalm av spenning etter å høre hvordan det gikk !!!:hilarious: sååå utrolig deilige nyheter :Heartred Grattulerer med frisk og rask krabat:wav:D

Back
Topp