Første svangerskapskontroll + UL i forbindelse med duo test.

Spurv

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2018
God morgen :) Kl 04.48 var det slutt på søvnen :wideyed:
Spent på første svangerskapskontroll hos fastlegen. Og spent på å se lillen på UL. Også spent på svar fra blodprøven tatt i forbindelse med duo testen, og krysser fingrene for fine prøver og fin UL :) Litt for mye spenning til at det har vært noe god søvn i natt :confused:

Åååh,masse lykke til :Heartred dette går bra vettu,sååå spent på oppdatering :D ta deg en velfortjent blund idag , selv fuglene må det etter å være oppe så tidlig:)

Åååh,masse lykke til :Heartred dette går bra vettu,sååå spent på oppdatering :D ta deg en velfortjent blund idag , selv fuglene må det etter å være oppe så tidlig:)

Takk takk :) Kan tenkes det blir en blund etter alt er ferdig. Har legetime 09.20, og Riksen kl 11 :wacky:

Satser på at alt går strålende, men kjenner jo på følelsen «tenk om» «hva gjør vi da»:arghh:

Oj oj, veldig spennende! Dette kommer til å gå veldig bra [emoji4] masse lykke til!

Takk takk :) Kan tenkes det blir en blund etter alt er ferdig. Har legetime 09.20, og Riksen kl 11 :wacky:

Satser på at alt går strålende, men kjenner jo på følelsen «tenk om» «hva gjør vi da»:arghh:
Oy,det blir mye på en dag :oops: ja den skjønner jeg veldig kjære deg:/ huff... man vil liksom forberede seg,samtidig som man gleder seg. Å være sterk i forhold til OM det skulle være dårlige nyheter.. men det er jo så slitsomt å tenke den veien. Men ... nei jeg ser den.. dette må bare gå rette veien :Heartred

Oy,det blir mye på en dag :oops: ja den skjønner jeg veldig kjære deg:/ huff... man vil liksom forberede seg,samtidig som man gleder seg. Å være sterk i forhold til OM det skulle være dårlige nyheter.. men det er jo så slitsomt å tenke den veien. Men ... nei jeg ser den.. dette må bare gå rette veien :Heartred

Ja, litt sånn følelsesmessig kaos :laughing002 Dette går så fint så :)

Men takk for at du er deg, som alltid :Heartred

Masse lykke til, bare minutter igjen nå ser jeg[emoji4] Ser frem til hyggelig oppdatering[emoji5]

Back
Topp