MAI 2018

Ny testing i dag :) på morgenen: 2 streker på strimmel, blått kryss på clearblue tok en clearblue digital i 10 tiden og den viste gravid 1-2! Dette må være for godt til å være sant :p

Har ikm i dag og har testdato i morgen fra klinikken. Har hatt mensen smerter av og på en uke nå, men ingen mens. Er så nervøs for disse menssmertene, åhh alt en skal tenke på.

Åååå gratulerer så mye [emoji173]️[emoji173]️[emoji1][emoji1]

Ny testing i dag :) på morgenen: 2 streker på strimmel, blått kryss på clearblue tok en clearblue digital i 10 tiden og den viste gravid 1-2! Dette må være for godt til å være sant [emoji14]

Har ikm i dag og har testdato i morgen fra klinikken. Har hatt mensen smerter av og på en uke nå, men ingen mens. Er så nervøs for disse menssmertene, åhh alt en skal tenke på.
Gratulerer så masse[emoji169].

Ny testing i dag :) på morgenen: 2 streker på strimmel, blått kryss på clearblue tok en clearblue digital i 10 tiden og den viste gravid 1-2! Dette må være for godt til å være sant :p

GRATULERER! Dette lover bra!! :Heartred

Jeg plasserer en liten fot her inne hos mai-gjengen, da tr kom en uke tidligere enn beregnet. Egguttak/innsett uke 22. Oppstart på Gonal-f på onsdag. Kort protokoll. Første barn og første forsøk. IVF / ICSI. Vi er spente!!!! [emoji7][emoji173]️

Fem nervepirrende dager er over. Av 30 egg ut var det kun to embryoer som fremdeles hang med i dag. Kvaliteten var ikke god nok til frys men siden formen min har vært bra og tegnene på OHSS ikke er særlig til stede fikk jeg sette inn :)
Så nå ruger jeg på to blastocyster. Nå må de bare klore seg fast!!!

Gratulerer som ruger[emoji1319][emoji4]

Blir totalt 19 her også, eller 20 siden det blir orgalutran og ovitrelle på dag 20 [emoji28] Ja nå er det planlagt uttak på fredag, så jeg er meget lykkelig [emoji1]

Så deilig at du fikk bekreftet uttak i dag[emoji4] Da er det bare å holde ut bitte litt til da[emoji4]

Så utrolig gøy! Gratulerer så masse[emoji4]

Jeg plasserer en liten fot her inne hos mai-gjengen, da tr kom en uke tidligere enn beregnet. Egguttak/innsett uke 22. Oppstart på Gonal-f på onsdag. Kort protokoll. Første barn og første forsøk. IVF / ICSI. Vi er spente!!!! [emoji7][emoji173]️

Lykke til[emoji4]

11 dpo og strek. Svak strek og litt rar test, så får teste igjen i morgen:Heartred

Vedlegg

• IMG_20180514_143756.jpg
    IMG_20180514_143756.jpg
    295,4 KB · Visninger: 95
Wææææ. Har testdag tirsdag 15 mai. Har tatt tester siden onsdag og de var blendahvite. Tok en i dag og der var det en svak strek. Tørr jeg håpe? Leste litt rundt at babyplan sine tester har gitt falsk positivt så nå er jeg selvfølglig skeptisk. Noen erfaringer ??

Jeg håper med deg! Håper det er babystrek jeg:D har du testa igjen? :D

Fem nervepirrende dager er over. Av 30 egg ut var det kun to embryoer som fremdeles hang med i dag. Kvaliteten var ikke god nok til frys men siden formen min har vært bra og tegnene på OHSS ikke er særlig til stede fikk jeg sette inn :)

Woho gratulerer som ruger! :Heartred

Lykketil i rugetiden. Spennende tid fremover nå!! [emoji5]

Gratulerer [emoji4][emoji13]

Back
Topp