Mareritt

Mammatil1håperpå2

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
må bare blåse ut litt. Våknet i verdens dårligste humør etter å ha hatt en fæl drøm. Drømte at jm sendte meg på ul når jeg var 10 uker på vei. På ul fikk jeg beskjed om at noe var galt med fosteret, så jeg skulle bare ta en pille hun gav meg så skulle resten gå av seg selv. Det verste var at det føltes så virkelig, så når jeg våknet trodde jeg ikke jeg var gravid :(

Så ekkelt! Drømmene blir så virkelige nå også, ihvertfall synes jeg det. Håper du klarer å riste det av deg [emoji173]️

Jeg har også merket at jeg drømmer mye mer... og husker det når jeg våkner...

må bare blåse ut litt. Våknet i verdens dårligste humør etter å ha hatt en fæl drøm. Drømte at jm sendte meg på ul når jeg var 10 uker på vei. På ul fikk jeg beskjed om at noe var galt med fosteret, så jeg skulle bare ta en pille hun gav meg så skulle resten gå av seg selv. Det verste var at det føltes så virkelig, så når jeg våknet trodde jeg ikke jeg var gravid :(
Huff så ekkelt :( Så ekkelt når man våkner opp og må tenke seg sikkelig om eller gå å sjekke.

Har drømt at jeg blødde og når jeg våknet var jeg livsikker på at jeg hadde blødd og at det kom blod hele tiden, men gjorde jo ikke det. men veldig ekkelt :s :(

Huff jeg har sånne selv! Og drømmene er så virkelige!

Huff så ekkelt :( Så ekkelt når man våkner opp og må tenke seg sikkelig om eller gå å sjekke.

Har drømt at jeg blødde og når jeg våknet var jeg livsikker på at jeg hadde blødd og at det kom blod hele tiden, men gjorde jo ikke det. men veldig ekkelt :s :(

Var jo veldig mye blod involvert i drømmen også, så jeg måtte ta en sjekk når jeg sto opp. Grusomt. Tror kanskje innlegg jeg leser her inne og ellers på nett påvirker litt også, og ligger litt i underbevisstheten når jeg sovner.
Skal jo bli sendt på TUL rundt uke 10 også, så det var ikke noe god følelse.

Skjønner ikke hvorfor vi skal ha sånne fæle drømmer når vi liksom skal glede oss.

Var jo veldig mye blod involvert i drømmen også, så jeg måtte ta en sjekk når jeg sto opp. Grusomt. Tror kanskje innlegg jeg leser her inne og ellers på nett påvirker litt også, og ligger litt i underbevisstheten når jeg sovner.
Skal jo bli sendt på TUL rundt uke 10 også, så det var ikke noe god følelse.

Skjønner ikke hvorfor vi skal ha sånne fæle drømmer når vi liksom skal glede oss.
Ja jeg tror det samme. For var faktisk i en periode der det kom mange innlegg om at folk mistet :/ Så tror det ligger nok der ja også kommer det frem i drømmene våre :( Men er jo grusomt og våkne opp og føler at nå har det gått galt fordi man har sovet og egentlig hvilt seg.. Ikke det at man føler seg så uthvilt når man våkner da -.-

Håper alt går fint når du skal på tul <3

Huff :( fælt med så livaktige drømmer...
har hatt flere drømmer om st jeg begynner å fossblø[emoji30]

Back
Topp