Falsk positiv babyplan tester

Fru M

Betatt av forumet
Hallo :) noen som har erfaring med babyplan sine graviditetstester ? Har testet siden onsdag og da har de vært blendahvite. Testet i morges og da var det en svak strek, har test dag tirsdag 15 mai fra klinikken. Men har selvfølgelig lest at det er mange som har fått falsk positivt av disse testene så tør ikke helt tro at jeg har fått positiv. Klarer ikke legge ved bilde. Men noen erfaringer???

Har du en annen type test du kan ta? Jeg fikk svak positiv to dager med babyplan, tok en annen type test og for å være sikker som også fikk strek :) endte ikke i graviditet men da får du hvertfall sikkert svar :)

Har du en annen type test du kan ta? Jeg fikk svak positiv to dager med babyplan, tok en annen type test og for å være sikker som også fikk strek :) endte ikke i graviditet men da får du hvertfall sikkert svar :)
Ja har en clearblue jeg skal ta i morgen tidlig. Men er så spent på om det virkelig er en strek og jeg er faktisk er gravid. Tør ikke håpe og tør ikke stole på den svake streken :p

Har lest om et par stk her inne iløpet av noen år som har fått litt skyggestrek, men selv har jeg aldri opplevd det. Strek hos meg har alltid vært babystrek[emoji1360]

Jeg får skyggestrek på babyplan sine tester. Er den grå er det mest sannsynlig skygge.. Men kan du se at den er rosa så er det babystrek :D

Nye tester i dag. Både streker og gravid 1-2 på clearblue :) ååå tenk om det endelig er min tur :) men har mensensmerter så bekymrer meg

Gratulerer[emoji5]

Nye tester i dag. Både streker og gravid 1-2 på clearblue :) ååå tenk om det endelig er min tur :) men har mensensmerter så bekymrer meg
Gratulere med positiv test :)

Gratulerer! :)

Back
Topp