Luftsmerter

~Ønskebarn17&19

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Vi har nettopp startet å introdusere fast føde. Lille har de siste 3-4 nettene grått og eller sutret nesten hver time pga luftsmerter. Kan det ha sammenheng med introdusering av fast føde ? Hva er DIN erfaring ?

Ja, min hadde ikke smerter. Men våknet hyppigere etter introduksjon av fast føde i en liten uke, men min var 6 mnd. Er det mye plager er det en tydelig tegn på at det er for tidlig med fast føde. Går an å vente noen uker og prøve igjen :)

Ja, min hadde ikke smerter. Men våknet hyppigere etter introduksjon av fast føde i en liten uke, men min var 6 mnd. Er det mye plager er det en tydelig tegn på at det er for tidlig med fast føde. Går an å vente noen uker og prøve igjen :)
Takk for tips, prøver uten grøt idag og regner med vi merker de inatt.. Kan jo og være kombinert med utviklingstrinn ifht dårligere søvn.

Grøt er tungt for magen, så prøv noe som er lettere å fordøye, og kun i bittesmå porsjoner, altså en teskje her og der. :)

Grøt er tungt for magen, så prøv noe som er lettere å fordøye, og kun i bittesmå porsjoner, altså en teskje her og der. :)
Jeg gir et par t skjeer med grøt blandet med morsmelk, merket forskjell ifra når jeg brukte vann i grøten. Vi har gitt grøt i 1 uke og det er først nå er siste 3-4 nettene hun har klaget så..

Du vet jo at vi har slitt med magevondt på lillegutt;) så vi kuttet fast føde generelt for en ukes tid siden, og det har dessverre ikke hjulpet. Mulig vi prøver igjen snart :)

Grøten er heldigvis ikke noe problem lenger :)

Han fikk luftsmerter av grøten, men nå har jeg tilsatt sviskemos i grøten og vi har heldigvis ikke slitt noe mer ( enda) med luftsmerter :) Nå får han bare fast føde på kvelden.

Back
Topp