Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det stopper fortJa, flere ganger den siste uka...
Ikke mye og stopper fort igjen, men jeg pleier aldri blø neseblod...
Uff da. Nei det høres ikke bra utJeg blødde mye neseblod da jeg var liten men ellers veldig veldig skjeldent . Men nå som jeg er gravid og sist forsåvidt blør jeg helt av meg selv og gjerne lenge og mye! Sikkelig ekkelt og kvalmende! [emoji30]
Ja, det er så rart. Det kommer helt uprovosert. Merkelige greierJeg kan aldri huske at jeg har blødd neseblod uten at det har vært noen form for slag/dunk mot nesen. Men det satte i to ganger i går, helt plutselig, skjønte ingenting[emoji85]
Uff da. Nei det høres ikke bra utvanskelig å få stoppet det også?
SkjønnerJa, det er det , men jeg har funnet ut at hvis jeg henger over vasken og ikke lener hodet bakover og klemmer på nesen rett før der nesebenet starter, og lar det som kommer renne i vasken, så stopper det litt raskere og jeg svelger ikke fult så mye blod![]()
Skjønnerbra det fungerer for deg. Hvis du eventuelt har noe grønnsakspose eller noe i fryseren så kan du også prøve å tulle det inn i et kjøkkenhåndkle og legge over nesen.
et lite tips dersom du føler det stopper seint
Legg det helst i nakkenJa det er santhusker jeg gjorde det da jeg var liten [emoji4]
Legg det helst i nakkenHar en sønn som er plaget masse med neseblod, og øre/nese/hals legen vår sa at et fast trykk på nesen, der det bløte møter det harde, og noe kaldt i nakken er det beste. Og alltid hodet fremover, man vil ha blodet ut. Så presser man til det stopper å blø. Men håper du slipper å blø mer da....
Våknet en morgen av at det bare rant!! Ekkel opplevelse..![]()