Farge håret

Trilletrulte

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Husker sist jeg gikk gravid (for 8!! År siden) så var det ganske mye snakk om hårfarge i svangerskapet.
Jeg har farget håret mitt siden jeg gikk på 8.klasse. prøver å ikke farge det like ofte (ser litt skalla ut, men det får gå :hilarious: ) flere som farger håret? Eller sluttet når du ble gravid? :)

Farget det en gang helt i starten, men tror ikke jeg kommer til å gjøre det mer i graviditeten

Jeg striper vanligvis håret, og gjorde det helt i starten av graviditeten (før jeg visste at jeg var gravid). Kjenner jeg er litt skeptisk fordi kjemikalene lukter så himla sterkt og skummelt, men tenker jeg ser det litt an. Tror nesten jeg må ta det når etterveksten har vokst litt ut.

Å farge håret hos frisør er såpass mildt nå til dags att det gjør ingen skade:) har både farget og bleket i tidligere svangerskap:)

Jeg tar etterveksten ca. hver 7 uke, har også farget det siden ungdomsskolen i ulike nyanser. Spurte frisøren min om dette da jeg var der på onsdag, og hun mente at kjemikaliene de bruker har blitt mye mildere. Jeg synes ikke hårfargen de bruker lukter noe særlig, og min forrige frisør klarte å jobbe der til tross for eksem, så farger håret med god samvittighet [emoji4]

Stripa håret hos frisøren for et par uker siden. Hadde tidenes ettervekst sånjeg følte meg mye freshere etterpå. Kommer sikkert til å gjøre det flere ganger. Nå kommer jo sola og bleker en del, så kan nok drøye litt før neste gang igjen nå.

Stripa håret hos frisøren for et par uker siden. Hadde tidenes ettervekst sånjeg følte meg mye freshere etterpå. Kommer sikkert til å gjøre det flere ganger. Nå kommer jo sola og bleker en del, så kan nok drøye litt før neste gang igjen nå.

Farger mørkere enn jeg er jeg Da, så sola er ikke grei med håret mitt. :hilarious:

Back
Topp