Smule
Elsker forumet
Og vi skal gå helt frem til terminJa, jeg ble så glad når jeg så deg her inne [emoji3][emoji175]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og vi skal gå helt frem til terminJa, jeg ble så glad når jeg så deg her inne [emoji3][emoji175]

Og vi skal gå helt frem til termin![]()
Måtte det bare gå vår vei [emoji175]
Var på legekontoret nå for å spørre om de spottingene jeg har, og de damene i skranken trodde ikke det var så normalt [emoji28] Jeg var ganske rolig før jeg snakket med dem, men nå: not so much..
Kjære vene, noen folk burde ikke uttale seg om ting de ikke vet!! Spotting kan være helt greit, så lenge du ikke blør masse friskt blod. Jeg spottet selv når jeg var i uke 10 og det var ingen ting galt. Klem til deg
Måtte det bare gå vår vei [emoji175]
Var på legekontoret nå for å spørre om de spottingene jeg har, og de damene i skranken trodde ikke det var så normalt [emoji28] Jeg var ganske rolig før jeg snakket med dem, men nå: not so much..
Nei nei nei, slikt kan de ikke holde på. De skal jo virke beroligende!! Hvor lenge har du spottet?
Krysser fingrene for deg! Skal du måle hcg?De hadde ikke den effekten i dag akkurat.. Startet på fredag. Litt utvannet friskt blod, så har det vært litt gammelt blod hver dag etter det.
Krysser fingrene for deg! Skal du måle hcg?
Vis vedlegget 256929denne tok jeg i dag, ikke på morgen urinen.er 13 dpo på denne. Fint å se at streken blir tydligere.
Ja håper det jeg også, at den klorer seg godt fast. Krysser alt for det[emoji106]Herlig! Måtte den bare bli sterkere! [emoji173]️
Tok i går morges, bare for å utelukke graviditet. Har prøvd siden september og hatt veldig uregelmessige sykluser, så vi gikk egentlig å ventet på at mensen skulle komme slik at jeg fikk tatt blodprøver for å sjekke hormonnivåer. Veldig, veldig glad da det viste seg at det er et lite frø inni der nå [emoji4]
Tusen takk[emoji7] verker etter å fortelle det til de rundt meg [emoji28]Gratulerer så mye [emoji3][emoji175]
Tusen takk[emoji7] verker etter å fortelle det til de rundt meg [emoji28]
Gratulere så mye til deg også [emoji253][emoji7] jeg har fortalt det til sambo og to nære venninner, men har sååå lyst til å innvie familien i den store nyheten! Men jeg tenker det samme, det blir trist for alle dersom det ikke går bra.. Men likevel tror jeg ikke jeg klarer å vente til uke 12 [emoji28] ting kan jo gå galt fordi om man passerer uke 12, men det er jo den SA-risikoen som synker veldig da.. Men ååååh [emoji28][emoji23]Samme her [emoji28] Samtidig er jeg altfor nervøs for at det skal gå galt, så jeg tør ikke [emoji85]
Gratulere så mye til deg også [emoji253][emoji7] jeg har fortalt det til sambo og to nære venninner, men har sååå lyst til å innvie familien i den store nyheten! Men jeg tenker det samme, det blir trist for alle dersom det ikke går bra.. Men likevel tror jeg ikke jeg klarer å vente til uke 12 [emoji28] ting kan jo gå galt fordi om man passerer uke 12, men det er jo den SA-risikoen som synker veldig da.. Men ååååh [emoji28][emoji23]
Uff, det var ubetenksomt sagt av dem. Det er ikke unormalt å spotte, men skjønner det er en påkjenning. Jeg spottet helt til uke 17 med første, og det var ganske stress for å si det sånn. Trodde flere ganger det var over, og dro til slutt på ultralyd bare for å få se om alt var bra. Gynekologen sa jeg hadde lettblødende slimhinner og at alt var fint med babyen. Han blir straks 2årMåtte det bare gå vår vei [emoji175]