Navn på barnet.

Kms92

Forumet er livet
Desemberlykke 2018
Augustbarna 2021
Septemberlykke 2021
Slik som tittelen sier. Har dere bestemt dere for navn på barnet, gutte- og jentenavn? :) er det noen navn dere liker spesielt godt som kan være et alternativ? :)

Selv synes jeg Evelyn er veldig fint :) Guttenavn synes jeg er noe vanskeligere, for mannen og jeg er ikke helt enige x) Han vil gjerne ha Snorre, Elon, Ragnar eller Kenneth.

Vi er helt bestemte, Sverre om det blir gutt og Live om det blir jente.. begge navn er oppkalling etter våre foreldre[emoji846]

hvis det blir en gutt blir det en Lucas Andre (tror vi så langt iallefall :) ) Jente ha vi vært mer usikkere på men Aurora Michelle står sterkt, Nikoline liker jeg veldig godt, Lila Madelen.

Andre guttenavn som vi liker er Matheo, William, Eliott. Må bare finne mellomnavn til de.

Et annet navn jeg vil bruke er Julius men som mellom navn så må finne et fint fornavn til det :)

Vi har ikke bestemt oss nei. Vi er enige om et ganske fint men kjeeeedelig jentenavn. Men vet ikke om det er bestemt. Guttenavn er umulig, vi klarte med nød og neppe å finne et OK navn til sønnen vår:bag:

Luna og Tristan er egentlig de vi landet på for mange år siden, men i mellomtiden har jeg forelsket meg i mange navn [emoji23]

Villemo, Saga, Ragna

Imre, Heike, Storm

Sikkert flere, men kommer ikke på de så tidlig på morran. Gubben er ganske bestemt på de vi landet på for lenge siden, men første skulle egentlig hete Luna og fikk navnet Zelda [emoji173][emoji72]
Så hvem vet [emoji23]

Guttenavn bestemte vi egentlig i 2013. Jeg liker navnet veldig godt, og det blir jo sikkert det, men jeg må gå noen runder og se på andre navn i tillegg.

Jentenavn er en annen sak... liker godt korte navn, som Mali, Siri, Mari, Tiril... heller mot Siri akkurat nå. [emoji6]

Guttenavn har vi klart, jentenavn syns jeg er veldig vanskelig :-S Liker mange, men finner liksom ikke ett jeg bare elsker :)

Her er mange av navnene jeg/vi liker brukt fra før av familie og venner :shifty: jeg har noen jeg liker da, men virker ikke som mannen er helt med :p har en forkjærlighet for typisk amerikanske navn :D

Vi har valgt et navn som kan brukes på gutt og jente, men ikke et "standard" navn som Kim/Max :happy:

Vi blir å bruke Leah Samira eller Leah izabella om det blir jente.

Dersom det blir gutt blir det vanskelig da vi har brukt opp de jeg liker [emoji23] har en gutt som hete Isak emir og engelen vår heter Noah Alexander. Problemet er at mannen er tyrkisk og vil gjerne ha tyrkisk preg over navnet, men jeg nekter å kalle mitt norsk fødte barn Mustafa for eksempel [emoji23]

Ikke bestemt oss for noe ennå. Gubben gir ikke noe særlige svar når jeg spør da vi begge er enige om å vente med å bestemme oss helt for navn til babyen er født. Men jeg liker å ha en tanke om hvilke navn vi liker og ha noen navn som vi kan vurdere å ha klar til babyen kommer.

Vi venter med å bestemme noe til vi vet kjønn hvertfall... Men tenker jo så klart på det..

Luna og Tristan er egentlig de vi landet på for mange år siden, men i mellomtiden har jeg forelsket meg i mange navn [emoji23]

Villemo, Saga, Ragna

Imre, Heike, Storm

Sikkert flere, men kommer ikke på de så tidlig på morran. Gubben er ganske bestemt på de vi landet på for lenge siden, men første skulle egentlig hete Luna og fikk navnet Zelda [emoji173][emoji72]
Så hvem vet [emoji23]

Har du lest sagaen om isfolke? Tenkte på det når eg så navna :-) det er fine navn. Fikk navnet mitt fra den bokserien ;-) mamma leste den når hun gikk gravide med meg.

Eg har tenkt på navn, men vi skal i fellesskap finne et navn til babyen når vi vet kjønnet :-) ønsker å bruke det når vi snakker om spiren i magen :-) blir mer ekte for oss då :-) men en stund til vi får vite kjønnet ;-)

Det er vanskelig! Er så mange fine navn!!:) men vi har noen vi har tenkt på :-D både guttenavn og jentenavn<3

Back
Topp