Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal litt til før dere har brukt opp flaksen deres [emoji4]Er det noen som ikke skal ha tul og hvorfor ønsker ikke dere det?
Jeg vurderer det sterkt men samboer tørr ikke da han er redd for at vi har brukt opp flaksen vår siden vi har en perfekt sønn fra før av.
Vi har ett vennepar som venter sitt barn nr 3 og sitt barn nr 2 som er sykt, er derfor han bekymret seg sånn. Ds blir det plutselig veldig virkelig at alle er ikke så heldige å få friske barn [emoji53]Skal litt til før dere har brukt opp flaksen deres [emoji4]
Er jo mange som har både 2 og 6 perfekte unger, hvorfor skulle ikke dere klare å få to? [emoji4]
Om jeg får tilbudet vil jeg takke ja, men kommer ikke til å bestille time selv. Rett og slett fordi jeg ikke har noe behov for det.![]()
Jeg skal prøve å slappe av og ikke bekymre meg så mye. Kvalmen har heldigvis og uheldigvis slått inn for fullt, tror jeg har blitt bekymret dersom den ikke var her. Har veldig lyst til å se ett bankende hjerte, men får smøre meg med tålmodighet og vente til oul [emoji4]Jeg skal ikke det, med mindre det er en medisinsk grunn for det. Det er fordi det ikke er lenge siden sist jeg var gravid, og da hadde jeg mange ul fra uke 6 pga blødninger. Jeg har på en måte fått nok, om du skjønner.Nå velger jeg å slappe av og ikke stresse med denne graviditeten, så lenge alt ser ut til å være bra.
![]()
Jeg skal prøve å slappe av og ikke bekymre meg så mye. Kvalmen har heldigvis og uheldigvis slått inn for fullt, tror jeg har blitt bekymret dersom den ikke var her. Har veldig lyst til å se ett bankende hjerte, men får smøre meg med tålmodighet og vente til oul [emoji4]