Jeg skal ikke klage jeg altså, jeg er ikke kvalm, fortsatt 100% i jobb [emoji4]
Men, nå har jeg gått siden onsdag stresset med at henvisning til Rikshospitalet er sendt og selvfølgelig den ene lille tiden jeg ikke passer på telefon så ringer de [emoji85]
(Har ikke jobb hvor jeg egentlig kan ha telefon tilgjengelig).
Fikk heldigvis ringt dem opp og denne gangen MÅ vi inn til veiledningssamtale.
Vi bor 1.5time unna Oslo, jeg jobber midt i mellom og gubben går på skole på bostedet 
Så onsdag kl 9 er det veildningstime, deretter jobbe til kl 5 og så hjem.
Fredag neste uke har vi tul [emoji173]
Og jeg begynner selvfølgelig å stresse med hva om vi mister før veiledningstimen?
Jeg kjenner hvert eneste lite stikk eller murring utrolig godt, stiller spørsmål ved ALT jeg har gjort de siste dagene [emoji37]
Jeg trodde jeg hadde klart å roe meg, men nå kom selvfølgelig alle bekymringer rasene tilbake..
Kanskje den enkle kaffe moccaen jeg tok på vei hjem setter i gang en SA?? (Ja, jeg veit det er helt ulogisk)
La meg overleve til fredag og vis meg et lite krapyl med bankende hjerte [emoji173]
Det føles ut som man ber om hele verden, men det burde være så lite [emoji174]
Men, nå har jeg gått siden onsdag stresset med at henvisning til Rikshospitalet er sendt og selvfølgelig den ene lille tiden jeg ikke passer på telefon så ringer de [emoji85]
(Har ikke jobb hvor jeg egentlig kan ha telefon tilgjengelig).
Fikk heldigvis ringt dem opp og denne gangen MÅ vi inn til veiledningssamtale.
Vi bor 1.5time unna Oslo, jeg jobber midt i mellom og gubben går på skole på bostedet
Så onsdag kl 9 er det veildningstime, deretter jobbe til kl 5 og så hjem.
Fredag neste uke har vi tul [emoji173]
Og jeg begynner selvfølgelig å stresse med hva om vi mister før veiledningstimen?
Jeg kjenner hvert eneste lite stikk eller murring utrolig godt, stiller spørsmål ved ALT jeg har gjort de siste dagene [emoji37]
Jeg trodde jeg hadde klart å roe meg, men nå kom selvfølgelig alle bekymringer rasene tilbake..
Kanskje den enkle kaffe moccaen jeg tok på vei hjem setter i gang en SA?? (Ja, jeg veit det er helt ulogisk)
La meg overleve til fredag og vis meg et lite krapyl med bankende hjerte [emoji173]
Det føles ut som man ber om hele verden, men det burde være så lite [emoji174]