Dr. Lundring

babydrøm2018

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Har fått bestilt meg time for organrettet ul, om 13 dagers tid! Er da 13+6. Har noen vært hos han før? :) Vil han kunne se kjønn da? Vi er så spente!

Skal til han når jeg er 13+4 den 22 mai[emoji2][emoji108]Mener han ser kjønn fra uke 13, Men er ikke sikker[emoji4]

Sto på ene appen at de ytre kjønnsorgan er ferdig utviklet i uke 14, så tenker nok han kan se det ja. :)

Har fått bestilt meg time for organrettet ul, om 13 dagers tid! Er da 13+6. Har noen vært hos han før? :) Vil han kunne se kjønn da? Vi er så spente!

Var det med graviditet 1 men ble oppdaget MA :/ Min venninne dro dit på anbefaling fra meg 13+1 og hun så kjønn. Nå skal jeg dit 13+1 den 16. mai - det blir såå spennende :D Ja, han ser nok kjønn med 80-90% sannsynlighet da ja

Var det med graviditet 1 men ble oppdaget MA :/ Min venninne dro dit på anbefaling fra meg 13+1 og hun så kjønn. Nå skal jeg dit 13+1 den 16. mai - det blir såå spennende :D Ja, han ser nok kjønn med 80-90% sannsynlighet da ja
Spennende!! Skal dit 15’ende mai! Var der med første graviditet selv, og ble oppdaget ma... så kom aldri så langt som å finne ut om han kunne se kjønn (var 13 uker på vei da). Håper det blir et bedre møte med ul-maskinen denne gang :)

Har akkurat vært der :-) og det anbefales :-) han er veldig flink, og litt morsom :-)
Han sa han så kjønnet men jeg burde kanskje vente litt med å shoppe :-) 13+0

Bestill bestill! Helt fantastisk! Var der selv uke 13+0 i januar :)

F39EFDB0-0D8A-4AF2-B8F8-4276AC682CFC.jpeg E22B6D15-325F-4A2F-A2EB-C324377B61C0.jpeg ECE46C2C-0B65-4B0C-B520-3259C69BB4CB.jpeg E2A71BA8-09B6-4DDB-82F8-115732727CB2.jpeg

Fikk vite jente, noe som stemmer ennå :)

Dit skal jeg onsdag 9. Mai ! Gleder meg skikkelig! Er da 13+0/1. Da jeg ringte inn så sa de at de anbefalte å være ca 13 uker på vei :) håper virkelig vi kan se kjønn da, etter en MA i høst så tror jeg vi begge holder litt igjen, til tross for at vi senest så liv i uke 11 på dårlig ULapparat:p men blir mer virkeligheten vi får se kjønn tror jeg :love017

Dit skal jeg onsdag 9. Mai ! Gleder meg skikkelig! Er da 13+0/1. Da jeg ringte inn så sa de at de anbefalte å være ca 13 uker på vei :) håper virkelig vi kan se kjønn da, etter en MA i høst så tror jeg vi begge holder litt igjen, til tross for at vi senest så liv i uke 11 på dårlig ULapparat:p men blir mer virkeligheten vi får se kjønn tror jeg :love017
Ååå!! Det er jo virkelig ikke lenge til! Tror realiteten blir mer ekte når man får vite kjønn, enklere å knytte seg til den lille mtp navn og innkjøp vil jeg tro:). Skal dit 13+6, så er veldig spent! Oppdater gjerne etter du har vært der :D

Heldiggriser! [emoji7] Jeg har så lyst på en ultralyd til før OUL. Men får vel beherske lysten. Får være grenser. Kjenner flere som har vært hos Lundring og som er over seg av begeistring. En venninne har bilder derfra som er helt fantastiske. Ungen er prikk lik seg. Nesten så man kunne brukt bildet på passet [emoji851]

Back
Topp