Hvilken vogn skal dere ha?

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Jeg har alltid hatt lyst på en Emmaljunga og vurderer å kjøpe den denne gangen. Jeg er ikke så glad i shopping og kommer ikke til å gå på senter hver dag, så for min del er det greit vogna er stor[emoji5] veldig glad i skogsturer, da[emoji8]

Vi har en Mountain Buggy Urban Jungle fra storesøster, så det blir arv her i gården. Hadde Simo til storebror, men den er solgt :)
Likte begge to veldig godt, selv om de er nokså ulike.

Jeg har ingen anelse.... har ikke barn fra før, så har ikke noe å sammenligne med heller! Vi bor i blokk, og har fine turmuligheter i området med både grus/skog og vanlig asfalt, så må ha noe som passer alt da..

Denne gangen har jeg ikke peiling på hva jeg vil ha.... Men jeg vil ha en vogn hvor jeg kan ha sportsvogn dele mot meg og. For det kan man vel ikke med alle?

Jeg har ingen anelse.... har ikke barn fra før, så har ikke noe å sammenligne med heller! Vi bor i blokk, og har fine turmuligheter i området med både grus/skog og vanlig asfalt, så må ha noe som passer alt da..
Vi kjøpte britax smile 2 til det formålet. Veldig fornøyd. Kommer til å la den lille arve den.

Denne gangen har jeg ikke peiling på hva jeg vil ha.... Men jeg vil ha en vogn hvor jeg kan ha sportsvogn dele mot meg og. For det kan man vel ikke med alle?
Kan ikke det med alle nei, men ganske mange :)

Jeg vil ha Bugaboo Fox! Var sikker på Bugaboo Buffaloo før, men den er jo gått ut av produksjon nå. Elsket den helt mørkeblå <3

Vi har bugaboo buffalo fra forrigemann. Elsker den. Lett å legge sammen, liten sammenlagt, god plass i bagen, super å manøvrere, enkelt å endre sittestilling mens barnet sitter i vogna, helt fantastisk kalesje som kan dras helt ned, som mange andr vogner mangler. I tillegg synes jeg den er kjempefin:D Eneste jeg innimellom har savnet er håndbrems. Men det går jo bra. Har selvsagt lyst på den nye bugaboo fox, men er redd de små forhjulene vil komme til kort :bored:Merket faktisk ganske godt at den var en del lettere da jeg testet den på Barnas Hus, men likevel. Livredd for å kvitte meg med buffalo og angre :angelic:

Vi har både MB urban jungle og Emmaljunga Edge duo med sportsunderstell fra førstemann. Så jeg har fått kjøpestopp på vogn. Merkelig. Hehe. Vurderer å kjøpe Bugaboo Donkey Duo, så kan både mini og endamermini være i samme vogn til og fra barnehage. Meeen, får vel vente og se an behovet.

Hvis vi skal kjøpe ny vogn blir det emmaljunga dobbel viking (søskenvogn).
Har emmaljunga mondial som bhg vogn og stokke trailz her hjemme fra første barn på 1,5år

Har stokke trailz etter storebror på 1,5 år, så vi blir å bruke den til lille også[emoji4] (dvs «etter» blir vel feil ord da han ennå bruker den[emoji38])

Har veldig lyst på bugaboo fox, men har ikke vært å prøvd vogner enda så er jo mulig at jeg endrer mening.

Har en britax go next fra storebror. Har vært veldig fornøyd med den så her blir det gjenbruk

Her står det mellom Stokke Trailz og Bungaboo Buffalo! Men vi blir å kjøpe brukt. Blir nok den som er mest praktisk lokalisert løpet av sommeren, bor litt uheldig til men er så heldig å ha familie på hurtigruten så vi får nok fraktet det fra byer langs leia :happy:

Valget står Mellem emmaljunga mondial deluxe og stokke trailz.. vanskelig å bestemme seg for hvilken jeg vil ha, synes jeg!? Noen som har erfaring med begge vognene?

Har stokke trailz etter storebror på 1,5 år, så vi blir å bruke den til lille også[emoji4] (dvs «etter» blir vel feil ord da han ennå bruker den[emoji38])
Hvordan er den på snø? Har dere lufthjulene? Er den god å bruke? Står Mellem denne og emmaljunga mondial deluxe.. Er litt i tvil om hvilken av vognene vi skal gå for[emoji5]

Back
Topp