TUL 11+6

babydrøm2018

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
238F5E77-C9FA-4426-974A-3ADDFF74A27F.jpeg
Vært på tul nå akkurat! 11+6, og det viste seg å heldigvis være en levende liten krabat! Fikk se to armer, to ben, to hjernehalvdeler (hehe), osv! Baby lå dessverre ikke i optimal stilling for å se etter nakke og eventuelle ting knyttet til den, men tenker å bestille meg time hos Lundring og få sjekket alt da! Gyn idag var iallefall veldig positiv, og syntes alt (av det han kunne se) så bra ut! Er såååååååå lettet, nå bare mååå det være vår tur denne gangen!<3

Vis vedlegget 256134
Vært på tul nå akkurat! 11+6, og det viste seg å heldigvis være en levende liten krabat! Fikk se to armer, to ben, to hjernehalvdeler (hehe), osv! Baby lå dessverre ikke i optimal stilling for å se etter nakke og eventuelle ting knyttet til den, men tenker å bestille meg time hos Lundring og få sjekket alt da! Gyn idag var iallefall veldig positiv, og syntes alt (av det han kunne se) så bra ut! Er såååååååå lettet, nå bare mååå det være vår tur denne gangen!<3

Så fantastisk og for en nydelig liten skapning <3 Gratulerer, du skal bli mamma!

Så bra alt sto bra til med det lille nurket i magen[emoji173]

Nydelig bilde av din kommende sønn/datter!!:) november må bare komme fort nok:)

Nydelig bilde av din kommende sønn/datter!!:) november må bare komme fort nok:)
Ja, nå må november bare komme!!! Men syns vi er heldige som går en fin tid i vente! Heldigvis går sommeren ganske fort, og vi kan gå rundt med fine mager og glede oss over premien som kommer i november :happy093:cool05:Heartbigred

Så herlig bilde, kan tenke meg du er letta nå ja[emoji5] Bare å glede seg til mnd som kommer[emoji16][emoji1319]

Ja, nå må november bare komme!!! Men syns vi er heldige som går en fin tid i vente! Heldigvis går sommeren ganske fort, og vi kan gå rundt med fine mager og glede oss over premien som kommer i november :happy093:cool05:Heartbigred
Helt sant:) å veldig deilig å være smellfeit når det er kulde i lufta istedefor å gå HØYGRAVID på sommeren. Det er grusomt!:)

Back
Topp