Gi meg positiviteten og tankene deres

Sol99

Betatt av forumet
Gi meg styrke!
Litt redd her nå da jeg fikk litt blod på papiret. Er 4+5, så vet det ikke er uvanlig. Men dette har jeg vært igjennom før og jeg nekter. Setter meg på bakbeina her og nekter, ber til ting jeg ikke vet om fins og bare håper.

Fått flotte graviditetstester tilogmed idag, men denne bittelille blodflekken og ligamentsmertene jeg har hatt hele tiden gjør at jeg tilkaller høyere makter altså.

Håper dere kan gi meg styrke og gode tanker, råd og tips og egne erfaringer.

P.s. Dere er flotte her i forumet med støtten til hverandre, så derfor jeg skriver dette her :)

Dette går nok bra skal du se [emoji4] ganske normalt med små blødninger og litt smerter tidlig i svangerskapet [emoji4] ting vokser og utvikler seg [emoji4]

Dette går nok bra skal du se [emoji4] ganske normalt med små blødninger og litt smerter tidlig i svangerskapet [emoji4] ting vokser og utvikler seg [emoji4]
Tar til meg alle positive tanker :) takk :Heartred samboer vil jo ikke snakke med meg om det, og det forståe jeg jo! Men dere damer er så gode å ha altså :)

Tar til meg alle positive tanker :) takk [emoji813]red samboer vil jo ikke snakke med meg om det, og det forståe jeg jo! Men dere damer er så gode å ha altså :)
Hvorfor vil han ikke det?
Mannen her i hus har vært veldig opptatt av alt som har skjedd under graviditeten. Men med lillegutten min så hadde jeg en liten blødning i uke 9, men jeg har da en vilter liten gutt på 2 år her hjemme nå [emoji4]

Varme klemmer ❤️ Jeg er også sikker på at dette går bra! Ikke uvanlig med litt blod. Følg med på app om bebien så du kan drømme deg litt bort i str og utviklingen nå. Hold deg positiv og nyt graviditeten din :joyful:

Hvorfor vil han ikke det?
Mannen her i hus har vært veldig opptatt av alt som har skjedd under graviditeten. Men med lillegutten min så hadde jeg en liten blødning i uke 9, men jeg har da en vilter liten gutt på 2 år her hjemme nå [emoji4]
Da vi mistet sist tror jeg det var tungt for ham, så han sier heller det går bra og holder litt godt i meg :)

Flott å høre om din erfaring!

Varme klemmer ❤️ Jeg er også sikker på at dette går bra! Ikke uvanlig med litt blod. Følg med på app om bebien så du kan drømme deg litt bort i str og utviklingen nå. Hold deg positiv og nyt graviditeten din :joyful:
Får smilerynker her! :)
Takk for gode ord og tips! :)

Sender seg en klem og håper det er en uskyldig blødning ❤ ikke noe kjekt å gå sånn og ikke vite hva som skjer. Har vært der selv.

Kjære deg, dette skal gå bra! Vi skal jo holde sammen helt til januar 19:Heartpink
Det er mange som har en bitteliten ufarlig og frisk blødning rundt denne tiden, krysser fingrene og tenker på dere:Heartpink

Kjære deg, dette skal gå bra! Vi skal jo holde sammen helt til januar 19:Heartpink
Det er mange som har en bitteliten ufarlig og frisk blødning rundt denne tiden, krysser fingrene og tenker på dere:Heartpink
Er litt morsomme i hus da det egentlig ikke er noe valg nå, skal gå bra dette :) takk for håp og tenker selv nå at det kommer tll å gå bra :Heartred

Da vi mistet sist tror jeg det var tungt for ham, så han sier heller det går bra og holder litt godt i meg :)

Flott å høre om din erfaring!
Ja, det kan være. Men det går nok bra, og i januar får dere premien [emoji173]

klem til deg:Heartpink huff, er ikke kjekt med blødninger, men det positive er at det er helt normalt:happy: kommer til å gå kjempebra dette og 8 mnd har du nok en liten prins eller prinsesse i armene dine:love7

Det går nok bra:happy: Masse lykke til med svangerskapet! Tiden flyr, og plutselig er det første trimesteret over;)

Hvordan går det med deg i dag? :Heartpink

Veldig beroliget etter legebesøk, alt så flott ut. Ble satt på sykemeldig pga utmattelse tidlig og dehydrering :)

Takk for alle gode ord og ikke minst at dete beyr dere :)

Like normalt med blødning og ikke blødning i en graviditet, såvidt jeg har skjønt. Veldig godt uansett å høre det gikk bra <3

Back
Topp