Vi som mistet i JULI, men prøver igjen...

Gratulerer

Når fikk du positiv test, hvor sterk, skal du måle hcg? Når har du fått UL?

Fikk positiv test 11 dpo (testet ikke 10 dpo). Nå på 14 dpo er teststreken nesten like sterk som kontrollstreken.

Kan ta bilde og legge ut etter jobb :)

Jeg skal ta hcgmåling på sykehuset på mandag. Har fått lovlig sent testdato, 4+5. Kanskje jeg drar til fastlegen i neste uke..

Jeg får jo tidlig ultralyd i forbindelse med IVF, vet ikke når. Men jeg har jo også krav på oppfølging på grunn av exu.. Så vet ikke om jeg skal dra til legen i neste uke uansett? Og bare få alle de ultralydene jeg kan ;)

Men jeg vet ikke om jeg har behov for å dra så tidlig på ultralyd, jeg er allerede drittlei av innvendig ultralyd pga IVF.
 
Fikk positiv test 11 dpo (testet ikke 10 dpo). Nå på 14 dpo er teststreken nesten like sterk som kontrollstreken.

Kan ta bilde og legge ut etter jobb :)

Jeg skal ta hcgmåling på sykehuset på mandag. Har fått lovlig sent testdato, 4+5. Kanskje jeg drar til fastlegen i neste uke..

Jeg får jo tidlig ultralyd i forbindelse med IVF, vet ikke når. Men jeg har jo også krav på oppfølging på grunn av exu.. Så vet ikke om jeg skal dra til legen i neste uke uansett? Og bare få alle de ultralydene jeg kan ;)

Men jeg vet ikke om jeg har behov for å dra så tidlig på ultralyd, jeg er allerede drittlei av innvendig ultralyd pga IVF.
Skjønner du er lei av innvendig da ja.
Hva føler du behov for da? ofte får man ikke på IVF før 7-8 uker.
kanskje greit med en tidligere mtp ex u....

Spennende at streken er så sterk nå. Ville kanskje prøvd få en hcg denne uka sånn at du har en doblingstid når du får tatt på sykehuset på mandag.....
krysser fingrene for at dette går bra og venter spent på å vite hvor mange det er
 
Da er jeg endelig gravid igjen :) Kun 4+0 i dag, men overbevist om at dette er terminspire.

Satt inn to blastocyster, så er spent på om det er en eller to der inne ;-)
Gratulerer så mye! Virker som om alle har klart å bli gravide igjen. Kanskje det er håp for meg også snart. Jeg hadde kjemisk denne pp. Håper på klaff i mai.
 
Gratulerer så mye! Virker som om alle har klart å bli gravide igjen. Kanskje det er håp for meg også snart. Jeg hadde kjemisk denne pp. Håper på klaff i mai.

Ja, nå syntes jeg det var på tide. Samme gjelder for deg. Jeg har jo heldigvis fått hjelp av IVF, øker jo sannsynligheten ganske mye :)
 
Var det første gang med ivf, eller har du prøvd flere ganger?
Jeg skal på forsamtale til ivf snart :)

Første IVF, men tredje innsett :)

Så spennende! Det lykkes jo for de aller fleste med IVF, så du er nok like bak oss :) eneste er at ting tar litt tid med IVF..
 
Første IVF, men tredje innsett :)

Så spennende! Det lykkes jo for de aller fleste med IVF, så du er nok like bak oss :) eneste er at ting tar litt tid med IVF..
Ja, synd det er mye venting. Har et lite håp om å klare det på egenhånd.
Gratulerer nok en gang med graviditeten :)
 
Jeg er også gravid IGJEN IGJEN, etter SA i juli 2017 og februar 2018.
6 uker så alt kan skje men hcg var imponerende fram til 5+2 iallfall (8100, fikk 3+ på clearblue digital uke 4+6).
 
Da er jeg endelig gravid igjen :) Kun 4+0 i dag, men overbevist om at dette er terminspire.

Satt inn to blastocyster, så er spent på om det er en eller to der inne ;-)

Gratulerer!! Håper du får både en og to babyer ut av dette (eller tre - har en veninne som satte inn to, hvorav det ene ble til eneggede tvillinger) [emoji1303]
 
Jeg er også gravid IGJEN IGJEN, etter SA i juli 2017 og februar 2018.
6 uker så alt kan skje men hcg var imponerende fram til 5+2 iallfall (8100, fikk 3+ på clearblue digital uke 4+6).

Gratulerer!! Alle gode ting er tre... [emoji1303]
 
Tenk at da er jeg en hel runde rundt... med en liten guttebaby som burde holdt seg i magehuset sitt 14 uker til, men som klarte å lure seg ut. Sender dere alle gode klemmer - det ER verdt å kjempe for denne premien [emoji170]
 
Back
Topp