Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg faktisk ikke er spesielt lurt... siden du har medisinene i blodet og derfor går jo det over til den som mottar blod. Da tenker jeg nesten mer på mottakeren enn på deg egentlig.
Men så er det jo for din del også; kroppen bruker plutselig energi på å lage blod fremfor det den kanskje burde gjøre; lage egg? Kommer du til å takle negativt forsøk når du er usikker på om det er en god idé å gi blod?
Men det er mine tanker da.. Har du ringt blodbanken og hørt?
Du burde ikke gi blod rett før graviditet uansett, det tærer voldsomt på jernlagrene dine, og de er viktige for deg og baby både i magen og under amming. I prøve-, gravid- og amme-årene burde man egentlig ikke gi blod.![]()
Nei det er sant, men det har jo på en måte vært «rett før» en graviditet de siste 2 årene, så har rett og slett valgt å ikke sette livet på vent, da hele denne ventingen tærer nok på fra før![]()
Det er jo et valg du må ta selv, men det er jo forskjell på å sette ditt liv på vent og å legge alle forhold til rette for graviditet tenker jeg da. Men du velger selv, jeg gir ikke blod før prosjekt baby er helt ferdig.![]()
Jeg tenker det samme som Eiddwen, det kan være greit å ikke gi blod nå som du prøver å bli gravid. Da må kroppen jobbe ekstra litt unødvendig tenker jeg. Du har jo fortsatt mange år du kan gi blod når denne perioden i livet ditt er over.![]()
Du kan sannsynligvis ikke gi blod når du stimulerer - det kan være ille for mottakeren. Ring og fortell, så får du nok beskjed om hva du bør gjøre. Husk for all del å gi beskjed![]()
Da har jeg fått snakka med de, og selve medisinene skulle ikke ha så mye å si sa hun, men de ringer på igjen om et års tidFår håpe vi har baby innen den tid
![]()
Og kanskje enda et, for har jo planer om å bli uplanlagt gravid rett etter fødselOg om du ammer den babyen da så ber du dem vente ett år til.![]()
![]()
Uplanlagt gravid, åh..Og kanskje enda et, for har jo planer om å bli uplanlagt gravid rett etter fødsel![]()

Og kanskje enda et, for har jo planer om å bli uplanlagt gravid rett etter fødsel![]()
Uplanlagt gravid, åh..
Red;takk til autocorrect som fikset det om til planlagt på første forsøk!