MAI 2018

Melder meg inn her[emoji5] Startet med nytt ferskforsøk i dag, kort protokoll. Satt første dose Rekovelle i ettermiddag.
Spent på utfallet denne gangen[emoji15] Hatt to ferskforsøk allerede, både kort og lang protokoll, hvor begge forsøkene endte med at eggene stoppet å utvikle seg fra dag 3. Planen er å gjøre ICSI på halvparten av eggene denne gangen, selv om mannens prøver er normale. Nervepirrende og vet ikke helt om jeg er klar... [emoji56]
Håper for deg nå, lykke til!

Her blir det innsett på mandag :) Flott slimhinne i dag på ul, så da settes ovitrielle i morgen :) Håper bare så inderlig at vår siste blastocyst overlever opptining :nailbiting:

Liten oppdatering fra meg :)
Hatt uttak i dag.. 7 egg ut :) noe jeg er veldig fornøyd med. Hadde sett for meg 4-5 egg. Så nå håper jeg virkelig det blir innsett på onsdag :love7vi har icsi. Lykke til dere andre som er i gang eller skal snart :)

Gratulerer med bra uttak[emoji4]

Blir spennende da. Håper egget sitter denne gangen[emoji4] Blasto er jo veldig bra!
Ja, det skal jo være bra :) Det satt jo på ferskforsøket, bare ikke så lenge dessverre, så satser på at litt mer hormoner er det som skal til for at det sitter :)

Første sprøyte med oralgutran idag, traff såklart et blodkar, så det ble en klump der jeg stakk. Masserte litt og gikk å la meg litt igjen, og nå er det et lite område der som stikker litt ut, føles som om væsken ligger helt ute mot huden liksom, er dette normalt? [emoji28]

Første sprøyte med oralgutran idag, traff såklart et blodkar, så det ble en klump der jeg stakk. Masserte litt og gikk å la meg litt igjen, og nå er det et lite område der som stikker litt ut, føles som om væsken ligger helt ute mot huden liksom, er dette normalt? [emoji28]

Jeg har også truffet det flere ganger, men husker ikke helt om jeg fikk noe som stakk ut. Husker bare at jeg ble super stressa første gangen det skjedde (var selvsagt på jobb). Men det gikk helt fint[emoji4]

Liten oppdatering fra meg :)
Hatt uttak i dag.. 7 egg ut :) noe jeg er veldig fornøyd med. Hadde sett for meg 4-5 egg. Så nå håper jeg virkelig det blir innsett på onsdag :love7vi har icsi. Lykke til dere andre som er i gang eller skal snart :)

Gratulerer med uttak! [emoji5]

Prøver meg i forum for første gang, men har lest gjennom mange tråder opp gjennom årene. Vi er langtidsprøvere som endelig skal i gang med ivf nå i mai. Skal ha kort regime med gonal f, og starter i dag på syklusdag 2. Kjempespent, og glad for å være i gang. Lykke til alle sammen:)

Lykketil til deg og [emoji5]

Jeg har også truffet det flere ganger, men husker ikke helt om jeg fikk noe som stakk ut. Husker bare at jeg ble super stressa første gangen det skjedde (var selvsagt på jobb). Men det gikk helt fint[emoji4]

Det var et lite område som ble hvitt og på en måte stakk ut, men det har heldigvis forsvunne og bare blitt en blå flekk [emoji28] Håper på bedre resultat i morgen [emoji12]

Det var et lite område som ble hvitt og på en måte stakk ut, men det har heldigvis forsvunne og bare blitt en blå flekk [emoji28] Håper på bedre resultat i morgen [emoji12]

Får håpe på det[emoji5] Rart så stressa man blir av alt det her[emoji85] Blåmerker blir det nok av underveis...

Får håpe på det[emoji5] Rart så stressa man blir av alt det her[emoji85] Blåmerker blir det nok av underveis...

Ja det er jaggu ikke mye som skal til før man krisemaksimerer [emoji23] Ja jeg er bare på dag 5, og føler meg som en nålepute allerede [emoji87]

Hei. Ny her inne skal i gang med første ivf med kort protokoll når mensen bestemmer seg for å komme den er flere dager på overtid og eg e veeeeldig utålmodig vil bare komme i gang! Vi holder til på Hausken i Bergen, flere som holder til der?

Hei. Ny her inne skal i gang med første ivf med kort protokoll når mensen bestemmer seg for å komme den er flere dager på overtid og eg e veeeeldig utålmodig vil bare komme i gang! Vi holder til på Hausken i Bergen, flere som holder til der?

Hei. Så spennende med første forsøk. Lykke til :)
Hører til samme klinikk som deg :-)

Ja det er jaggu ikke mye som skal til før man krisemaksimerer [emoji23] Ja jeg er bare på dag 5, og føler meg som en nålepute allerede [emoji87]

Nesten likt vi da. Jeg er på dag 5 i dag. Skal sette første orgalutran i kveld. Gruer meg litt... synes den nålen er den verste[emoji51] men mye bedre enn spray uansett[emoji5]

Så spennende! Lykke til[emoji4] Jeg er på Hausken i Oslo. Typisk at den blir forsinket når man venter på den.

Nesten likt vi da. Jeg er på dag 5 i dag. Skal sette første orgalutran i kveld. Gruer meg litt... synes den nålen er den verste[emoji51] men mye bedre enn spray uansett[emoji5]

Så spennende [emoji4] Hvorfor tar du den på kvelden? [emoji848] Ja den var litt skumlere enn menopur, og svir bittelitt mer, men det har gått kjempefint! Nå kjenner jeg ikke så mye da jeg ikke har nerven i huden under navlen pga ks da [emoji28]

Det er bare tidspunktet jeg har fått på Hausken. Sist forsøk hadde jeg på Riksen og da tok jeg den tidlig på dagen. Sikkert noe med tidspunkt for uttak å gjøre.

Back
Topp