Skravletråd April

Bare synd måneden går så fort[emoji13]
Mm

Jeg innser at det begynner å haste å få ordne på korpset til 10. Mai

Og aspirant-verving like over 17. Mai? Rekker vi det ?

Jeg skal så basilikum med eldste.
Potte om tomat og agurk med dem som gidder.
Spise årets første softis, for det er tradisjon fra mamma var lita. Min mamma altså.
Og gjerne plante stemor i bedet ute. Det er ikke å jobbe. Det er å kose meg. Men været et meldt så som så. Så muligens får de vente. De står oppå bedet og får vel vann fra over i morgen. Så de lever til det blir mer sol tenker jeg
Åååh, vi skal også spise årets første softis i morra[emoji4] vi har det også som tradisjon 1.mai.

Det skjønner jeg godt! Jeg er glad vi har de i nærheten så vi kan dra hjem på kvelden[emoji28]
Vi er der 1-2 uker hver sommer.

2 hver sommer de siste årene, og i år har jeg, igjen, en plan om at dette året, dette året skaø vi noe mer...

Åååh, vi skal også spise årets første softis i morra[emoji4] vi har det også som tradisjon 1.mai.
Gleder meg.

Desverre skal visst den herlige sola fra o kveld glimre med sitt fravær i morgen

Mens jeg egentlig prøver å få Ingrid til å innse at hun kan sove utrn dem...
Brukte den veldig sjeldent for å få sove, bortsett fra midt på natta. Savner heller det at så og si alt kunne fikses og roes med puppen. Man kan liksom ikke bruke flaska på samme måte[emoji20]

Brukte den veldig sjeldent for å få sove, bortsett fra midt på natta. Savner heller det at så og si alt kunne fikses og roes med puppen. Man kan liksom ikke bruke flaska på samme måte[emoji20]

Joda. Det er herlig at alt kan fikses. Men hun et begynt å bli stor .og jeg har lite lyst å amme i sommer egentlig

Men hun vil ikke slutte. Og jeg er for vemodig til å være streng

Vi er der 1-2 uker hver sommer.

2 hver sommer de siste årene, og i år har jeg, igjen, en plan om at dette året, dette året skaø vi noe mer...
Var det jeg mente å huske at dere pleier å være.
Greit å finne på litt andre ting også.

Back
Topp