Hatt ny ultralyd ❤

Murmeldyret

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
Juligull2021
14+0 i dag, og siden det var altfor lenge å vente til oul tok vi en privat ul. Helt fantastisk å se at den lille bønna fra 8+3 plutselig har blitt en liten baby, som turnet og sprellet som bare det. Fikk høre hjertelyden for første gang, det var helt magisk. Ble felt en tåre både av meg og mannen [emoji173] jeg har holdt tilbake med å både se og kjøpe babyutstyr og klær, men etter ul dro vi rett til Lindex og kjøpte to bodyer [emoji7] Nå føles det plutselig mer virkelig! 20180430_121427.jpg

Så gøy! :joyful: Keen på en til selv, men har allerede hatt en 12+2. Blir litt i overkant å ta enda en før OUL, eller? Hehe. Vil egentlig bare ha liveoverføring fra magen hver dag.

14+0 i dag, og siden det var altfor lenge å vente til oul tok vi en privat ul. Helt fantastisk å se at den lille bønna fra 8+3 plutselig har blitt en liten baby, som turnet og sprellet som bare det. Fikk høre hjertelyden for første gang, det var helt magisk. Ble felt en tåre både av meg og mannen [emoji173] jeg har holdt tilbake med å både se og kjøpe babyutstyr og klær, men etter ul dro vi rett til Lindex og kjøpte to bodyer [emoji7] Nå føles det plutselig mer virkelig! Vis vedlegget 255848

Såå fin baby <3 Gratulerer!!!

Så gøy! :joyful: Keen på en til selv, men har allerede hatt en 12+2. Blir litt i overkant å ta enda en før OUL, eller? Hehe. Vil egentlig bare ha liveoverføring fra magen hver dag.
Liveoverføring hadde vært noe [emoji4] skjønner veldig godt lysten, det er virkelig en fantastisk følelse å se babyen sin på skjermen. Kan jo ta en ved 14-15 uker, så blir litt av lysten stagget? Jeg tror jeg klarer meg til oul nå, men vi får se om jeg ikke ombestemmer meg om et par uker [emoji23]

Misunnelig på dere som "enkelt" kan ta private ul-er :love017 Har ingenting slikt her, må kjøre i flere tkmer eller ta ferge. En hel dagsreise mao... Så her er det bare å bite det i seg til oul :gen113

14+0 i dag, og siden det var altfor lenge å vente til oul tok vi en privat ul. Helt fantastisk å se at den lille bønna fra 8+3 plutselig har blitt en liten baby, som turnet og sprellet som bare det. Fikk høre hjertelyden for første gang, det var helt magisk. Ble felt en tåre både av meg og mannen [emoji173] jeg har holdt tilbake med å både se og kjøpe babyutstyr og klær, men etter ul dro vi rett til Lindex og kjøpte to bodyer [emoji7] Nå føles det plutselig mer virkelig! Vis vedlegget 255848

Så fint bilde! :-) Blir så mye mer virkelig når man kan se at det faktisk er en liten baby med armer og bein som spreller der inne. Skjønner godt at dere dro rett ut på shopping! :-) Har ikke turt å kjøpe noe selv enda, men tittet litt på vogner idag og kjenner at de første innkjøpene nok er like rundt hjørnet. :-)

Misunnelig på dere som "enkelt" kan ta private ul-er :love017 Har ingenting slikt her, må kjøre i flere tkmer eller ta ferge. En hel dagsreise mao... Så her er det bare å bite det i seg til oul :gen113
Huuuuff, det høres fælt ut :wideyed: Her i Oslo kan man jo få ultralyd på timen om man vil og betaler. Det er bra, men også skummelt for lommeboka. Hehe.

Helt enig:) er veldig dårlig service når man ikke er kommet over uke 23.

Hællenutten så fin :Heartred

Fikk dere vite kjønnet? Jeg skal på ultralyd om 1,5 uke når jeg er 14 uker, håper på å se kjønnet da [emoji4]

Så fantastisk❤️

Back
Topp