kjerringråd?

Petrinemor97

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Noen som har prøvd forskjellig for å finne ut det skjuler seg en jente eller gutt inni magen?
Har enda ikke prøvd noe, vet det er noe med en ring i et hårstrå som skal snurre rundt eller vingle fram og tilbake, noe med natron i urin og det skal vell bruse?
Må lese litt mer på det der, syns det er litt spennede og ikke minst se senere om det stemmer eller ikke :o

Har noen av dere prøvd? eventuelt hva? :)

Mamma har hatt rett på alle sine 7 barnebarn tideligere. Når eg fortalte at vi sku mest truleg få ein liten så sei ho høgt å klårt «no kjeme da ein gut» (søskena til han eg bor med har bare jente).
Så eg ventar i spaning ☺️

Mamma har hatt rett på alle sine 7 barnebarn tideligere. Når eg fortalte at vi sku mest truleg få ein liten så sei ho høgt å klårt «no kjeme da ein gut» (søskena til han eg bor med har bare jente).
Så eg ventar i spaning ☺️
Så spennende :o Å litt sykt at hun har fått 7 rett fra før :o :D

Ike prøvd noe annet enn nametest via facebook :D tatt mange ulike. vet de ikke baserer seg på fakta eller noe altså, men det er jo litt skremmende når alle tester sier «this year you will have twins», «2018 gir deg en sønn», «en hyggelig overraskelse venter deg neste desember», «familien din vokser med to i desember», «2018 gir deg tvillinger» osv :D... enten har det vært det, og det er skrevet ordrett fra resultatene, eller så har det vært at min drøm går i oppfyllelse i april, eller at livet mitt vil få en ny mening i april :p rimelig tilfeldig.. ble i 2009 spådd av ei her inne som så meg på sykehuset med tvillinger, og min faste spådame som alltid har truffet 100% har sagt jeg kommer til å få tre barn, på tross av at jeg er helt bestemt på at jeg er ferdig etter dette svangerskapet:p selv tror jeg at det er en og at det er en gutt

Broren til gubben mener han er "synsk" og kan gjette kjønnet. Han tippet gutt da vi ventet førstemann etter at jeg fortalte hva magefølelsen min var som også sa gutt noe som stemte. Han hadde ikke rett med nr 2 som også ble en gutt. Nå har han mast i lange tider (siden rundt juletider) om vi ikke snart er gravide igjen. Blir nok ikke nevnt noe ennå ihvertfall ifht svangerskap

Jeg tok en ring i en snor over magen, og den viste jente. Det stemte når vi kom på UL! Men er jo tross alt 50/50 da.
Hele min familie inkludert meg selv var sikker på at jeg hadde en gutt i magen. Fikk helt sjokk når det var en jente.
Er så rart det der!

Broren til gubben mener han er "synsk" og kan gjette kjønnet. Han tippet gutt da vi ventet førstemann etter at jeg fortalte hva magefølelsen min var som også sa gutt noe som stemte. Han hadde ikke rett med nr 2 som også ble en gutt. Nå har han mast i lange tider (siden rundt juletider) om vi ikke snart er gravide igjen. Blir nok ikke nevnt noe ennå ihvertfall ifht svangerskap

Haha!

Vel!
Den dagen jeg fikk positiv test hadde jeg hatt en drøm (mareritt, egentlig) om at jeg var gravid med tvillinger og at jeg hadde svangerskapsforgiftning...

Har ikke spesielt lyst på verken tvillinger eller svangerskapsforgiftning kjenner jeg [emoji85]

Jeg tok en ring i en snor over magen, og den viste jente. Det stemte når vi kom på UL! Men er jo tross alt 50/50 da.
Hele min familie inkludert meg selv var sikker på at jeg hadde en gutt i magen. Fikk helt sjokk når det var en jente.
Er så rart det der!

Tror jeg må prøve det :') Så får jeg skrive ned hva det viser og se når man skal på ultralyd :D

Har tatt den ringtesten i alle svangerskapene mine, de har gått frem og tilbake hver gang og det har blitt gutter. Nå gikk den i sirkel.. men altså..

Har tatt den ringtesten i alle svangerskapene mine, de har gått frem og tilbake hver gang og det har blitt gutter. Nå gikk den i sirkel.. men altså..
Kanskje det er en liten frøken du venter nå da? :D

Skal du bare ta et hårstrå igjennom en ring og hold den over magen og hvis ringen går frem og tilbake er det gutt og rundt blir det jente?

Kanskje det er en liten frøken du venter nå da? :D

Skal du bare ta et hårstrå igjennom en ring og hold den over magen og hvis ringen går frem og tilbake er det gutt og rundt blir det jente?

Ja, et hårstrå og en ring. Fra gammelt av skulle man bruke hår fra seg selv og ring fra far. Men det tror jeg ikke spiller noen rolle. Og jeg vet det er delte meninger om hvilken vei som sier hva om kjønnet. Men mormor sa alltid til meg at man skulle bestemme seg på forhånd, si det høyt og så slippe ringen. ;)

Ja, et hårstrå og en ring. Fra gammelt av skulle man bruke hår fra seg selv og ring fra far. Men det tror jeg ikke spiller noen rolle. Og jeg vet det er delte meninger om hvilken vei som sier hva om kjønnet. Men mormor sa alltid til meg at man skulle bestemme seg på forhånd, si det høyt og så slippe ringen. ;)
Ser ut som jeg venter en gutt da :o :D Blir spennede å se ;)

Back
Topp