Skravletråd uke 17!

Flere som bare daffer i dag?

Kvalmen ville ikke gå over.. -.- Ikke like intens som før i dag, men veldig ubehagelig enda..
 
Igår var vi hos et vennepar, De har en datter på 7 mnd. Jeg smeltet!![emoji173][emoji173]
Å så koselig <3 Kjenner jeg gleder meg også sikkelig når jeg møter mine 2 venninner som har fått barn tidligere i år. Så nusselige og helt ubeskrivelig at i slutten av i år har man en liten søtnos selv <3 Fantastisk og tenke på :) Barn kan virkelig sjarmere :) :)
 
Hvordan er det forresten med sexlysten til dere andre nå om det er lov å spørre? Jeg hadde økt sexlyst de første to ukene av graviditeten men siden har den bare dalt i takt med uvelheten og kvalmen :( Synes det er litt kjipt, men håper ikke det kommer til å vedvare gjennom hele graviditeten da

Har vært laber, men igår følte jeg meg veldig bra.... Det resulterte i at jeg fikk en blødning og selvom jeg vet at det visstnok er vanlig og ikke skal være farlig blir man jo bekymra.. Så da forsvinner hvertfall lysten igjen.. .
 
Flere som bare daffer i dag?

Kvalmen ville ikke gå over.. -.- Ikke like intens som før i dag, men veldig ubehagelig enda..

Jeg! Jeg klarer ikke komme meg opp av sofaen.. så trøtt og lat. Burde egentlig rydda litt, men altså...

Uff! Håper du føler deg bedre utover...
 
Jeg! Jeg klarer ikke komme meg opp av sofaen.. så trøtt og lat. Burde egentlig rydda litt, men altså...

Uff! Håper du føler deg bedre utover...
Ja det håper jeg også. Kjenner jeg er sikkelig lei nå :(
Trodde jeg måtte spy i sta, men brakk meg bare 20 ganger framfor doen.. Tenkte jo kanskje hvis jeg fikk det ut så lettet det litt på kroppen.. Men skal ikke være så enkelt heller -.-

Skulle og ha gjort litt har bare vasket og tørket klær i dag og ryddet litt på stuen.. Men mer enn det har jeg ikke klart :eek:
 
Ja det håper jeg også. Kjenner jeg er sikkelig lei nå :(
Trodde jeg måtte spy i sta, men brakk meg bare 20 ganger framfor doen.. Tenkte jo kanskje hvis jeg fikk det ut så lettet det litt på kroppen.. Men skal ikke være så enkelt heller -.-

Skulle og ha gjort litt har bare vasket og tørket klær i dag og ryddet litt på stuen.. Men mer enn det har jeg ikke klart :eek:

Jeg er sånn om kvelden, brekker meg hele tiden, men det kommer ikke noe..

Da har du vært flinkere enn meg :)
Det er mannen som vasker og henger opp klær her i huset. Min jobb er bretting og legge vekk, og det skjer ikke for tiden, så innergangen er fylt med klær..
 
Jeg er sånn om kvelden, brekker meg hele tiden, men det kommer ikke noe..

Da har du vært flinkere enn meg :)
Det er mannen som vasker og henger opp klær her i huset. Min jobb er bretting og legge vekk, og det skjer ikke for tiden, så innergangen er fylt med klær..
Ja jeg sa ikke noe om brettning jeg heller :')

begynner å bi en haug på stolen på bade :') Huff, heldigvis er vi bare 2 enda og ikke så mye klær som det kommer til å bli :')

Men litt godt og høre at man ikke er alene om å bare ligge å late seg litt. Føler jo at jeg er innmari lat og at alle andre drar både hit og dit.. Å jeg ligger på sofaen :')
 
Ja jeg sa ikke noe om brettning jeg heller :')

begynner å bi en haug på stolen på bade :') Huff, heldigvis er vi bare 2 enda og ikke så mye klær som det kommer til å bli :')

Men litt godt og høre at man ikke er alene om å bare ligge å late seg litt. Føler jo at jeg er innmari lat og at alle andre drar både hit og dit.. Å jeg ligger på sofaen :')

Vi skal ikke ha dårlig samvittighet for å late oss i dag, det hviledag :p
Og er man ikke i form, så er man ikke i form..
 
Vi har skravla godt denne uken :)

Jeg syns forøvrig at uka har gått fort, men det tenker jeg er fordi det snart nærmer seg 17.mai og konfirmasjon. Og jeg er ikke spesielt glad i sånne store dager, masse folk og sånt..
 
Vi har skravla godt denne uken :)

Jeg syns forøvrig at uka har gått fort, men det tenker jeg er fordi det snart nærmer seg 17.mai og konfirmasjon. Og jeg er ikke spesielt glad i sånne store dager, masse folk og sånt..
Ja vi er flinke å skravle :) Syns di siste ukene har gått så fort i forhold til at formen ikke heller har vært på topp :eek:
Jeg skal jobbe på 1 mai, 17 mai og diverse andre rød dager i mai. Så jeg slipper heldivis unna di dagene i år også. Har også arbeids helg om 2 uker og det kjenner jeg gruer meg til... jobbe over 12 timer lørdag og søndag :s Å rett etter jobb helga så skal jeg til legen på første time i svangerskapet. Så tror mai mnd blir både litt tung mnd, men veldig spennede :) Krysser fingrene for formen blir bedre i løpet av mai :)
 
Ja vi er flinke å skravle :) Syns di siste ukene har gått så fort i forhold til at formen ikke heller har vært på topp :eek:
Jeg skal jobbe på 1 mai, 17 mai og diverse andre rød dager i mai. Så jeg slipper heldivis unna di dagene i år også. Har også arbeids helg om 2 uker og det kjenner jeg gruer meg til... jobbe over 12 timer lørdag og søndag :s Å rett etter jobb helga så skal jeg til legen på første time i svangerskapet. Så tror mai mnd blir både litt tung mnd, men veldig spennede :) Krysser fingrene for formen blir bedre i løpet av mai :)

Nesten så jeg er litt misunnelig på at du skal jobbe 17. altså...
Håper du føler deg mye bedre snart!
Spennende med første kontroll da :)

Jeg skal tilbake på ul 23.mai, det ser jeg frem til, et avbrekk fra helligdager, bursdager og konfirmasjon...
 
Natta flotte jenter! Håper alle får sove godt i natt ♡
 
Nesten så jeg er litt misunnelig på at du skal jobbe 17. altså...
Håper du føler deg mye bedre snart!
Spennende med første kontroll da :)

Jeg skal tilbake på ul 23.mai, det ser jeg frem til, et avbrekk fra helligdager, bursdager og konfirmasjon...

Ja er heller ikke noe glad i 17 mai, så syns det er en helt grei dag og jobbe på og tjene litt ekstra penger :')

Ja er veldig spent og håper jeg kanskje klarer å få ultralyd hos legen :) Mai er en mnd der mye bruker å skje. I år har vi faktisk ingen konfirmasjoner i familien og kjenner faktisk er veldig godt! :)

Vi får krysse fingrene for at mai blir en fin mnd uansett :)
 
Back
Topp