T
Turid-Laila
Guest
Tror mitt var veldig ekstremt. Og dessuten i 7.klasse hadde jeg kjæreste. Jeg ville jo kunne gi tungekyss [emoji56][emoji23]Det vet i alle fall jeg at min får
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror mitt var veldig ekstremt. Og dessuten i 7.klasse hadde jeg kjæreste. Jeg ville jo kunne gi tungekyss [emoji56][emoji23]Det vet i alle fall jeg at min får
Viktig å prioritere ;-)Tror mitt var veldig ekstremt. Og dessuten i 7.klasse hadde jeg kjæreste. Jeg ville jo kunne gi tungekyss [emoji56][emoji23]
De snitta med barberblad. Fikk en bomullsdott med bedøvelse under tunga bare. Hvertfall godt nok inn til jeg har piercing i den den dag i dag [emoji56][emoji23] Kan ta tunga godt ned på haka hvertfall. *sjekke*Fikk du utført et skikkelig klipp eller klippet de kun strengen?
Pysj. Kjente det ikke ! Var dritkult. Jeg syns det hvertfall. Eneste var lyden. Eller jeg syns det var gøy. Hu i klassen min falt nesten om da [emoji56] Noe som gjorde det enda morsommere å fortelle detHøres så vondt ut å klippe tungebåndet![]()
Veldig [emoji56][emoji56]Viktig å prioritere ;-)
Tenkte jeg bare skulle si i fra at man ikke trenger å ha de opplagte symptomene. Nå har jo mi hjerteformet tungespiss da hun har tunga i en spesiell vinkel. Syntes jeg så det da hu var baby og, men fikk beskjed om at det var ikke var tilfelle. Og at så lenga kom utafor leppene så var det ikke stramt. Hun får tunga godt ut og ned men ikke ut og opp[emoji85]Jeg mener mi nærmest slikker seg på nesen, så jeg tror altså ikke det et sånn, men blander ungene litt så jeg skal sjekke.
Jeg vet vi har forsøkt diverse med tungene. Fordi ungene oppdaget at lillesøster kan lage "pølsebrød" med tunga som de sier. Altså rulle tunga. De kan de ikke. Mannen kan heller ikke. Bare jeg og minstemor. Og nettopp derfor er mange forsøk med tunger utøvd i det siste....
De snitta med barberblad. Fikk en bomullsdott med bedøvelse under tunga bare. Hvertfall godt nok inn til jeg har piercing i den den dag i dag [emoji56][emoji23] Kan ta tunga godt ned på haka hvertfall. *sjekke*
Men søstra mi klippa de og sydde sting i. Hu spydde av hele opplevelsen etterpå gitt
Jeg skal absolutt undersøke altså.Tenkte jeg bare skulle si i fra at man ikke trenger å ha de opplagte symptomene. Nå har jo mi hjerteformet tungespiss da hun har tunga i en spesiell vinkel. Syntes jeg så det da hu var baby og, men fikk beskjed om at det var ikke var tilfelle. Og at så lenga kom utafor leppene så var det ikke stramt. Hun får tunga godt ut og ned men ikke ut og opp[emoji85]
Det er det virkelig[emoji4] etter at jeg ble obs på det så er det fryktelig mange plager som kommer av stramt tb[emoji20]Jeg skal absolutt undersøke altså.
Alt er verd å sjekke
Kan du ta den mot nesen? Er visst det som er vanskelig hvis tb er stramt[emoji6]
Og du en annen ting, migrene og masse andre plager hører og sammen med stramt tungebånd. Bare tenkte iom at du kun har klippet det fremmere, så kan det bakere være stramt fortsatt.
Det er det virkelig[emoji4] etter at jeg ble obs på det så er det fryktelig mange plager som kommer av stramt tb[emoji20]
Omtrent som jeg føler det. Så jeg må jo bare komme meg i veien å få sjekka snuppa. Har ingen andre grunner for ikke å gjøre det enn at jeg kvier meg for jobben som må gjøres etterpå.Jeg føler at jeg er nyfrelst ^^ Prøver å moderere meg selv litt, før jeg tar helt av ^^
Omtrent som jeg føler det. Så jeg må jo bare komme meg i veien å få sjekka snuppa. Har ingen andre grunner for ikke å gjøre det enn at jeg kvier meg for jobben som må gjøres etterpå.
Haha... Aner ikkeGod tur! Hva skal du shoppe ?
Akkurat[emoji17] men jeg må bare få bestilt time, blir jo sikkert verre jo eldre dem blir.Ja den høres så fæl ut![]()
Ingen planer her heller[emoji4] Bare gjøre det som faller oss inn.Har dere noen planer for i morgen?
Jeg har ingen![]()