Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har nå innsett disse er negative, så bare se bort fra bildene [emoji39]
Jeg synes egentlig også jeg kjenner noe i livmorområdet stadig vekk. Og nå bygger jeg opp både forventninger og stress mot neste forsøk så skulle ikke forundre meg om det er psyken som spiller meg ett puss.. Men test må det bli før sprøytestart uansett (nesten).Ja, det er jo egentlig da man skal teste. Håper at du får to streker, det hadde vært supert! [emoji4]
Jeg liker jo å utsette meg selv for smerte og idioti. Jeg tok jo flere bilder av den testen jeg tok i går og i dag tidlig. Og hvis jeg legger godviljen til og litt redigering av fargene på bildene ser jeg noe. For å utsette meg selv for enda mer stress så har jeg gått til innkjøp av to tester til Det er mest fordi jeg føler at jeg kjenner noe i livmorområdet hele tiden.
Legg gjerne ut bilder når du har tatt testen[emoji3] også håper vi på to streker.
Pleier normalt ikke å kjenne så mye der før mensen har meldt sin ankomst, derfor jeg fikk litt forhåpninger. Og murringer i ryggen, men nå skal jeg ikke bruke tid på symptomer lenger for snart er jeg vel kvammel og alt som følger med av plagersom psyken kan påvirke, haha.Jeg synes egentlig også jeg kjenner noe i livmorområdet stadig vekk. Og nå bygger jeg opp både forventninger og stress mot neste forsøk så skulle ikke forundre meg om det er psyken som spiller meg ett puss.. Men test må det bli før sprøytestart uansett (nesten).![]()
Progynova er ikke min venn.. Kvalm, hodepine, og generelt uvel![]()
Jeg ble også kvalm, uvel og vond i hodet av den. Hold ut!!Progynova er ikke min venn.. Kvalm, hodepine, og generelt uvel![]()
Gratuleree med 7 egg [emoji7]Liten oppdatering fra meg![]()
Hatt uttak i dag.. 7 egg utnoe jeg er veldig fornøyd med. Hadde sett for meg 4-5 egg. Så nå håper jeg virkelig det blir innsett på onsdag
vi har icsi. Lykke til dere andre som er i gang eller skal snart
![]()
"Bra" det ikke er bra megIsch... den var ikke noe særlig for meg heller. Hold ut[emoji4]Skal du ha fryseforsøk?
Det er egentlig noe betryggende over at det er flere som har samme erfaring med dem, selv om det ikke nødvendigvis er positivJeg ble også kvalm, uvel og vond i hodet av den. Hold ut!!![]()
Gratulerer med overstått uttakLiten oppdatering fra meg
Hatt uttak i dag.. 7 egg utnoe jeg er veldig fornøyd med. Hadde sett for meg 4-5 egg. Så nå håper jeg virkelig det blir innsett på onsdag
![]()
Gratulerer med bra uttak! Krysser fingre for gullegg på onsdag!Liten oppdatering fra meg
![]()
Velkommen! Masse lykke til med første forsøk!Prøver meg i forum for første gang, men har lest gjennom mange tråder opp gjennom årene. Vi er langtidsprøvere som endelig skal i gang med ivf nå i mai. Skal ha kort regime med gonal f, og starter i dag på syklusdag 2. Kjempespent, og glad for å være i gang. Lykke til alle sammen![]()