MAI 2018

IMG_20180427_214831.jpg

Hei!
Hopper over fra April-tråden :)

Klar for andre fryseforsøk nå i mai, styrt syklus.
Hadde første fryseforsøk i april, naturlig syklus, det var skikkelig skummelt.
Så glad for at det nå er styrt syklus, selv om jeg ikke liker alle hormonene.

Har en liten blasto igjen på frys, håper den graver seg godt inn og blir der til termin.
Første kontroll 7. Mai :)

Ja, det er jo egentlig da man skal teste. Håper at du får to streker, det hadde vært supert! [emoji4]
Jeg liker jo å utsette meg selv for smerte og idioti. Jeg tok jo flere bilder av den testen jeg tok i går og i dag tidlig. Og hvis jeg legger godviljen til og litt redigering av fargene på bildene ser jeg noe. For å utsette meg selv for enda mer stress så har jeg gått til innkjøp av to tester til Det er mest fordi jeg føler at jeg kjenner noe i livmorområdet hele tiden.

Legg gjerne ut bilder når du har tatt testen[emoji3] også håper vi på to streker.
Jeg synes egentlig også jeg kjenner noe i livmorområdet stadig vekk. Og nå bygger jeg opp både forventninger og stress mot neste forsøk så skulle ikke forundre meg om det er psyken som spiller meg ett puss.. Men test må det bli før sprøytestart uansett (nesten). :p

Jeg synes egentlig også jeg kjenner noe i livmorområdet stadig vekk. Og nå bygger jeg opp både forventninger og stress mot neste forsøk så skulle ikke forundre meg om det er psyken som spiller meg ett puss.. Men test må det bli før sprøytestart uansett (nesten). :p
Pleier normalt ikke å kjenne så mye der før mensen har meldt sin ankomst, derfor jeg fikk litt forhåpninger. Og murringer i ryggen, men nå skal jeg ikke bruke tid på symptomer lenger for snart er jeg vel kvammel og alt som følger med av plagersom psyken kan påvirke, haha.

Her havner nok vi :) Søskenforsøk.
Begynner så fort vi kan , samme protokoll som sist (kort) men med høyere doser ( getting older)
Icsi.
Spent på om det går like bra som sist, der vi var heldig å bli gravid på første forsøk. :)

Melder meg inn her[emoji5] Startet med nytt ferskforsøk i dag, kort protokoll. Satt første dose Rekovelle i ettermiddag.
Spent på utfallet denne gangen[emoji15] Hatt to ferskforsøk allerede, både kort og lang protokoll, hvor begge forsøkene endte med at eggene stoppet å utvikle seg fra dag 3. Planen er å gjøre ICSI på halvparten av eggene denne gangen, selv om mannens prøver er normale. Nervepirrende og vet ikke helt om jeg er klar... [emoji56]

Progynova er ikke min venn.. Kvalm, hodepine, og generelt uvel :sick006

Liten oppdatering fra meg :)
Hatt uttak i dag.. 7 egg ut :) noe jeg er veldig fornøyd med. Hadde sett for meg 4-5 egg. Så nå håper jeg virkelig det blir innsett på onsdag :love7vi har icsi. Lykke til dere andre som er i gang eller skal snart :)

Prøver meg i forum for første gang, men har lest gjennom mange tråder opp gjennom årene. Vi er langtidsprøvere som endelig skal i gang med ivf nå i mai. Skal ha kort regime med gonal f, og starter i dag på syklusdag 2. Kjempespent, og glad for å være i gang. Lykke til alle sammen:)

Hatt uttak i dag.. 7 egg ut :) noe jeg er veldig fornøyd med. Hadde sett for meg 4-5 egg. Så nå håper jeg virkelig det blir innsett på onsdag :love7vi har icsi. Lykke til dere andre som er i gang eller skal snart :)
Gratuleree med 7 egg [emoji7]

Isch... den var ikke noe særlig for meg heller. Hold ut[emoji4]Skal du ha fryseforsøk?
"Bra" det ikke er bra meg :p
Fryseforsøk ja, siste blastoen.
Kontroll neste uke, så er en stund igjen på denne elendigheten :p

Jeg ble også kvalm, uvel og vond i hodet av den. Hold ut!! :p
Det er egentlig noe betryggende over at det er flere som har samme erfaring med dem, selv om det ikke nødvendigvis er positiv :p
Jeg skal holde ut så godt jeg kan, synd det er så lenge igjen :(

Gratulerer med overstått uttak :) Krysser fingrene for innsett på onsdag :)

Gratulerer med bra uttak! Krysser fingre for gullegg på onsdag!

Prøver meg i forum for første gang, men har lest gjennom mange tråder opp gjennom årene. Vi er langtidsprøvere som endelig skal i gang med ivf nå i mai. Skal ha kort regime med gonal f, og starter i dag på syklusdag 2. Kjempespent, og glad for å være i gang. Lykke til alle sammen:)
Velkommen! Masse lykke til med første forsøk!

Back
Topp