Hei :)

[Frk.Marianne]

Forelsket i forumet
Då tar eg sjansen på å melda meg inn i termingruppa for november :)

Eg er 12+4 uker i dag og har termin 9. november. Har venta til eg var over 12 uker pga eg mista i uke 11+5 i fjor, så eg har ikkje heilt turt å tro på denna graviditeten. Slite litt ennå, men det komme vel samtidig med at magen vokser :)

Eg har blitt gravid med ivf, og detta var siste forsøket mitt av de 3 ein får dekka :) Har 4 på frys, men er 38 år gammal, så det blir nok ikkje fleire :P

Har ei jenta på 9 år fra før (med ein an barnefar), er forlova og hører til Haugesund sjukehus :)

Glede meg til å bli bedre kjent med dokke :D

Velkommen! Og gratulerer med graviditeten[emoji4] holde også til Haugesund sykehus, så hvem vet, kanskje havner vi på barsel sammen[emoji28] Hehe[emoji4] jeg er 11+6 i dag[emoji4]

Gratulerer så mye :) Alltid koselig med ivf barn. Her er jeg også gravid etter siste ICSI (4 uttak), men med termin i august :)

Gratulerer og velkommen inn til oss:love017

Då tar eg sjansen på å melda meg inn i termingruppa for november :)

Eg er 12+4 uker i dag og har termin 9. november. Har venta til eg var over 12 uker pga eg mista i uke 11+5 i fjor, så eg har ikkje heilt turt å tro på denna graviditeten. Slite litt ennå, men det komme vel samtidig med at magen vokser :)

Eg har blitt gravid med ivf, og detta var siste forsøket mitt av de 3 ein får dekka :) Har 4 på frys, men er 38 år gammal, så det blir nok ikkje fleire :p

Har ei jenta på 9 år fra før (med ein an barnefar), er forlova og hører til Haugesund sjukehus :)

Glede meg til å bli bedre kjent med dokke :D

Hei! Jeg er 12+6 og gravid etter 2. forsøk med ICSI. Er også 38 år så dette er nok siste sjangs for et søsken. Det har vært en følelsesmessig berg og dal-bane, men absolutt verdt det :) Masse lykke til!

Back
Topp