Jubeltråden

Jubler for å endelig få lov til å reise hjem fra barsel. Fødte for 6 dager siden. Småen har gulsott og har derfor vært sugesvak og gikk først ned for mye i vekt. Så ble det å tvangsforing kvær 3 time der dei sko ha i han en minimummengde melk per gang. Der dei på det versta brukte øve 1 time på å få i han 40 ml for han bare ville sova istedet. Vektå snudde fort å gjekk oppover igjen med tvangsmatinga. Mens gulsotprøven fortsatte å gå oppover et par dager til fram til i dag. Da hadde den endelig gått litt ned. Så kunne få reise heim viss vi kom for ny prøve i morgen ettermiddag for å se om han fortsetter rett vei [emoji16] ned med gulsot og opp med vekt forhåpentlevis. på toppen av det heile er det perfekt at jeg får komme hjem i dag, siden det er storebror sin 3 årsdag i dag
 
Jubler for at minien var 6 uker på mandag og skal på 6 ukers kontroll om 1 time [emoji2]
 
Du å [emoji4]



Det gikk veldig bra [emoji4] veier nå 4880g. Måler ikke lengde lengre på 6 ukers men gjorde det selv [emoji16] 56cm [emoji4] så nå nesten gå over til bleie nr 3 snart[emoji85]

Gikk bra her også. 4625g. Spent på om han reagerer på vaksinen.. Ellers er tilbakemeldingene at han er en «spretten kar». [emoji28] Ruller seg over på siden når han ligger på rygg på golvet. [emoji4]
 
Jubler for at vi kom oss gjennom første økedøgnet! Var utrolig krevende i natt med en baby hengende på tomme pupper som skrek og bæsjet ut en halv pakke bleier [emoji23] vi måtte spe på med mme for han fikk ikke nok melk fra puppene, og ble minimalt med søvn, men deilig å være gjennom på andre siden nå [emoji4]
 
Jubler for at jeg har fått luftet både baby, hund og meg på en times trilletur i dag. Trenger å få strammet opp litt muskler her kjenner jeg [emoji14]
 
Gikk bra her også. 4625g. Spent på om han reagerer på vaksinen.. Ellers er tilbakemeldingene at han er en «spretten kar». [emoji28] Ruller seg over på siden når han ligger på rygg på golvet. [emoji4]
Ble lite med reaksjon her hvertfall, merket ingen forskjell. Enn der?
Rulle på siden gjør denne her og [emoji4] men bare i lekegrinda [emoji4]
 
Back
Topp