MAI 2018

Som jeg skulle sagt det selv. Er bare så urettferdig at vi må kjempe og kjempe for å kanskje få til noe alle rundt oss ikke ser på som annet enn en selvfølge! Jeg klarer ikke helt ha troen denne gangen heller men det er vel for å forsvare meg selv mot skuffelse. Håper masse for oss nå, måtte vi lykkes på 2. forsøk!
Jeg forstår hva du mener. Forsøker. Å ha så lite forhåpninger som mulig, for å unngå skuffelse! Måtte vårt 2.forsøk bli full klaff[emoji4]

Pleier dere å ta en graviditetstest før dere begynner med søray eller det dere skal gå på? Jeg vil jo tro det er unødvendig med tanke på at jeg har havnet her, men jeg leste litt på nettet tidligere[emoji14] der var det en del som hadde blitt gravide på synarela, eller tidligere. Dumme meg tok selvfølgelig en test. Burde jeg qldri gjort for jeg har fått meg selv til å se streker og tro jeg kan skimte noe. Jeg har ikke målt eller testet etter el, men hvis jeg tenker 30.dagers syklus så er jeg kanskje 5 eller 6 dpo. Jeg vet det er aaaaltfor tidlig og mest sannsynlig ingenting, men man begynner jo å håpe/lure[emoji4]

Pleier dere å ta en graviditetstest før dere begynner med søray eller det dere skal gå på? Jeg vil jo tro det er unødvendig med tanke på at jeg har havnet her, men jeg leste litt på nettet tidligere[emoji14] der var det en del som hadde blitt gravide på synarela, eller tidligere. Dumme meg tok selvfølgelig en test. Burde jeg qldri gjort for jeg har fått meg selv til å se streker og tro jeg kan skimte noe. Jeg har ikke målt eller testet etter el, men hvis jeg tenker 30.dagers syklus så er jeg kanskje 5 eller 6 dpo. Jeg vet det er aaaaltfor tidlig og mest sannsynlig ingenting, men man begynner jo å håpe/lure[emoji4]

Har du bilde!? :D håper du har vært en av de heldige med en mirakel spire da! Jeg tok test før sprayen:)

Har du bilde!? :D håper du har vært en av de heldige med en mirakel spire da! Jeg tok test før sprayen:)
Legger ved noen bilder her. Kanskje du skjønner hvorfor jeg føler meg litt gal. Enten har jeg stirret altfor lenge og de er blenda, eller så kaaan det være noe.
IMG_20180426_173851.jpg
IMG_20180426_173947.jpg
IMG_20180426_174226.jpg
IMG_20180426_173915.jpg

Skal gjøre det når jeg kommer hjem! Jeg ville vanligvis tolket disse som negative, men fordi jeg går på spray nå er jeg redd for ødelegge hvis det er noe.

Ja det skjønner jeg godt:) lykke til med ny test! Spent på resultatet hvis du deler det med oss:)

Skal på kontroll den 24.mai. Du da?
Sist gang sprayet jeg i litt over to uker bare.

Åja:) jeg sprayet i tre mnd før mitt uttak, det var veldig lenge synes jeg, men det var jo lang protokoll:) nå har jeg fryseforsøk, så skal på ul 3.mai, forhåpentligvis innsett den 7.mai hvis alt går bra

Åja:) jeg sprayet i tre mnd før mitt uttak, det var veldig lenge synes jeg, men det var jo lang protokoll:) nå har jeg fryseforsøk, så skal på ul 3.mai, forhåpentligvis innsett den 7.mai hvis alt går bra
Jeg syns tre måneder var lenge! Er det noem grunn til det? Jeg har lang protokoll jeg og. Vi håper påinnsett 7. Mai for deg og positiv test et par uker senere[emoji4][emoji4]

Jeg syns tre måneder var lenge! Er det noem grunn til det? Jeg har lang protokoll jeg og. Vi håper påinnsett 7. Mai for deg og positiv test et par uker senere[emoji4][emoji4]

Vet egentlig ikke hvorfor jeg måtte gå såå lenge, har endometriose, men synes det var litt for lenge..ble overstimulert og totalfrys den gangen. Håper det blir kort neste gang hvis jeg må ha uttak igjen noen gang. Tusen takk:) håper alt klaffer for dere også! :)

Jeg tenker å ta test når det begynner å nærme seg at jeg venter blødning før sprøytestart. For det pleier å være det som skal til for å få TR når man venter på den:p Kjenner en del murringer for tiden så har kommet ett ørlite håp om at det skjer noe nå. Men sannsynligheten er jo særdeles liten da... på sykehuset så de at det skjer innimellom at man blir gravid på spray. Så de er nøye på at jeg må ha hatt blødning for sprøytestart.

Puh... tror det nærmer seg oppstart for meg snart og. Ikke heeeelt klart for å begynne ennå, men er vel bare å hoppe i det. Gruer meg litt siden det ble avbrutt forsøk i februar.. men 5. gang må være lykkens gang[emoji5] Heldigvis kort protokoll denne gangen så jeg får fort vite om det noen follikler som utvikler seg.

Melder meg inn her. Var på ul i dag, så det blir uttak på mandag og forhåpentligvis innsett på onsdag :)

Vi prøver nå på søsken til jenta vår som ble til på første innsett i august 2016. Etter at vi fikk totalfrys i mai samme år. Vi hadde et egg igjen på frys som vi satt inn i november 2017, men som det dessverre ikke ble noe av. Hører til St.Olavs :)

Heihei. Bytter fra april til mai jeg. Begynte med kort protokoll i april. Progynova først. Så menopur og orgalutran. Stimulerer på dag 16 nå. 1ul kontroll på dag 7 viste få og små poser. Økte dosen og skulle fortsette 8 dager til. Var på kontroll i dag og det var det mange og store eggposer. Så nå blir det uttak på mandag :) endelig, etter 2 mislykkede forsøk. Har enda ikke kommet så langt som til innsett så nå krysser jeg alt jeg har og håper :)

Jeg tenker å ta test når det begynner å nærme seg at jeg venter blødning før sprøytestart. For det pleier å være det som skal til for å få TR når man venter på den:p Kjenner en del murringer for tiden så har kommet ett ørlite håp om at det skjer noe nå. Men sannsynligheten er jo særdeles liten da... på sykehuset så de at det skjer innimellom at man blir gravid på spray. Så de er nøye på at jeg må ha hatt blødning for sprøytestart.
Ja, det er jo egentlig da man skal teste. Håper at du får to streker, det hadde vært supert! [emoji4]
Jeg liker jo å utsette meg selv for smerte og idioti. Jeg tok jo flere bilder av den testen jeg tok i går og i dag tidlig. Og hvis jeg legger godviljen til og litt redigering av fargene på bildene ser jeg noe. For å utsette meg selv for enda mer stress så har jeg gått til innkjøp av to tester til Det er mest fordi jeg føler at jeg kjenner noe i livmorområdet hele tiden.

Legg gjerne ut bilder når du har tatt testen[emoji3] også håper vi på to streker.

Back
Topp