Nikotin

Cathrin

Blir kjent med forumet
Noen som har slutta med en form for nikotin. Jeg klarer å holde meg unna snusen, men sambo snuser jo også, så det er jo skikkelig dritt å ha snus liggende overalt[emoji15] Og han nekter å slutte.. og sier at det ikke er noe vits i at han skal slutte for han trur ikke jeg klarer det, men klart meg siden jeg fant ut nå da, som er 8 dager[emoji16][emoji123]

Jeg har snust og røyket om hverandre i mange år. Det siste halvåret har jeg kun snust. Har prøvd å slutte tusen ganger uten hell. Når jeg testet positivt så sluttet jeg på dagen, men det har vært et helvette. Lyst på snus og røyk hele tiden. Tenker på det hver dag. Men jeg er veldig bestemt på at det ikke skal skje [emoji4] har heldigvis en samboer som hverken snuser eller røyker!

Noen som har slutta med en form for nikotin. Jeg klarer å holde meg unna snusen, men sambo snuser jo også, så det er jo skikkelig dritt å ha snus liggende overalt[emoji15] Og han nekter å slutte.. og sier at det ikke er noe vits i at han skal slutte for han trur ikke jeg klarer det, men klart meg siden jeg fant ut nå da, som er 8 dager[emoji16][emoji123]

Slutta med engang jeg fant ut om graviditeten, er nå 8 uker på vei og har hyperemesis så ingen problem å holde seg unna for å si det sånn

Har han ingen tro på at du klarer å slutte sier du?

slutta i går først :o nå bruker jeg nikotinfrisnus da. Får se om jeg klarer og holde meg unna skruffen min.. Den kommer til å bli savnet :(

Jeg slutta også med snus på dagen jeg fant ut jeg var gravid ☺️ har ikke vært noe problem, selv om barnefaren snuser!

FANTASTISK JOBBA dere som har sluttet! Helt nydelig! Jeg har all tro på at dette klarer dere videre også! :D Jeg syns forsåvidt at også barnefar kan slutte, solidarisk med dere - iallfall hvis det gjør det vanskeligere for dere at han fortsetter. Det er jo til det beste for dere alle tre om dere (spesielt du som gravid) klarer å være nikotinfri disse ni månedene :) Og kanskje dere finner ut at dere ikke trenger å begynne igjen heller... ? :)

Snuser min siste boks nå, jeg er innstilt. Men! Jeg gruer meg skikkelig, men dette må jeg klare. [emoji4]

Jeg var storsnuser. Som i: to snus i munn til enhver tid jeg var våken. Og har snust i 10-12 år. Hadde vel to snus i munn da jeg så de to strekene på pinnen. Kasta de to snusene rett i do og har ikke sprukket en eneste gang. For min del var det ikke spesielt vanskelig. Helt uaktuelt så lenge jeg visste jeg var gravid. (Men jeg klarte ikke å slutte før jeg faktisk så de to strekene). Det har gått overraskende greit.

Mannen min snuser. Han kommer ikke til å slutte. Men vi har en deal om at han skal være diskret. Ingen snusbokser ligger synlig, de holdes langt unna meg og ikke no snakk om snus i det hele tatt.

Jeg slutta med snus ved første forsøk i januar. Hadde en liten sprekk etter at det ble negativt resultat, men slutta i god tid før andre forsøk i mars, så jeg skulle være ferdig med det verste stresset i kroppen. Det er hardt etter over 15 års avhengighet, men hjalp veldig at samboer slutta samtidig (stilte et aldri så lite ultimatum).

Jeg slutta i mai 2015, mnd før positiv test med datteren min. Har ikke tatt én snus siden da.

Jeg slutta i mai 2015, mnd før positiv test med datteren min. Har ikke tatt én snus siden da.
Håper det egentlig skal ende sånn her også at nå når jeg forhåpentligvis blir lei den her nikotinfrie snusen så skal jeg klare og slutte helt. Krysser fingrene for det. Men er vanskelig når jeg er avhengi av og ha noe under leppa konstant. :s

Håper det egentlig skal ende sånn her også at nå når jeg forhåpentligvis blir lei den her nikotinfrie snusen så skal jeg klare og slutte helt. Krysser fingrene for det. Men er vanskelig når jeg er avhengi av og ha noe under leppa konstant. :s

Jeg tygger tyggis og slenger den under leppa noen ganger enda [emoji5] funka fint for meg.

Det var aldri noe alternativ for meg med noe annet. Vokste opp med to røykende foreldre og husker jeg skjemtes av det. Så jeg vil være et godt eksempel.

Jeg slutta å snuse når jeg så to streker, men prøvde nikotinfri for en overgang. Men sluttet fort med det og da kvalmen kom. Frister ikke det hele tatt nå

Da typen min slutta første gang så "snuste" han teposer. :D

Kastet røyken den dagen jeg satte inn... vanskelig,men verdt hver eneste sekund uten :)

Har han ingen tro på at du klarer å slutte sier du?

Jepp. Sa rett ut at jeg aldri kommer til å klare det uansett.. nå har jeg jo klart det over en uke, og han har ikke svelget orda sine.. men mulig han sier det med vilje fordi AT jeg skal klare det. Han vet jeg er sånn person som det går fanden i når folk sier jeg ikke får til noe, for d skal jeg hvertfall få det til.. Men vi får se, om han sier unnskyld etterhvert[emoji6]

Jepp. Sa rett ut at jeg aldri kommer til å klare det uansett.. nå har jeg jo klart det over en uke, og han har ikke svelget orda sine.. men mulig han sier det med vilje fordi AT jeg skal klare det. Han vet jeg er sånn person som det går fanden i når folk sier jeg ikke får til noe, for d skal jeg hvertfall få det til.. Men vi får se, om han sier unnskyld etterhvert[emoji6]
Får håpe han snur om, for det var ikke noe hyggelig sagt altså i kombinasjon med at han fortsetter selv. For håpe det var omvendt psykologi ja :)

Back
Topp