Vi som temper

Bare å vente på tr :/
IMG_6846.jpg

Begynner å se ut som en liten krone [emoji39][emoji39]
Men ellers synes jeg at den holder seg for lav for en eventuell graviditet [emoji17][emoji17]

b_0oGO0J.jpg

Det er jo enda tidlig, hos noen har jo ikke egget festet seg enda. Ikke gi opp håpet [emoji5]

Skal prøve [emoji4] Hadde jeg hatt viljestyrke, skulle jeg ha ventet til IKM med å teste [emoji848][emoji848][emoji848]

Det hadde nok ikke jeg hatt [emoji23] Har jo ikke begynt selv enda, men kan ikke se for meg at jeg kommer til å holde lenger enn 10 DPO

Imponerende at du klarer å holde til 10DPO! Jeg pleier å sprekke 8DPO [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Gjenstår å se da [emoji23] Vi får se når vi skal begynne prøvingen hvor lenge jeg holder [emoji85]

Det er sååå idiotisk. Men om jeg ikke ser antydning til strek 8DPO, så ser jeg på slaget som tapt[emoji849][emoji849]

Bittelitt (veldig) frustrert.. 15 dpo og ingen tante.. Hva skjer? [emoji30]
IMG_1148.jpg

Det er sååå idiotisk. Men om jeg ikke ser antydning til strek 8DPO, så ser jeg på slaget som tapt[emoji849][emoji849]

Hehe, det er faktisk litt idiotisk [emoji14] Vi har jo som sagt ikke begynt å prøve helt enda, men etter å ha hengt her på forumet en stund har jeg for lengst skjønt at 8dpo er aaaaltfor tidlig å miste håpet [emoji23][emoji1303]

Hehe, det er faktisk litt idiotisk [emoji14] Vi har jo som sagt ikke begynt å prøve helt enda, men etter å ha hengt her på forumet en stund har jeg for lengst skjønt at 8dpo er aaaaltfor tidlig å miste håpet [emoji23][emoji1303]

Hahaha, ja egentlig så er det det

Back
Topp